Следете не

Македонија

НОВО! Со „Лукоил Клуб“ картички, збирај поени и претвори ги во гориво!

Објавено пред

на

📣 ЛУКОИЛ КЛУБ – програмата за лојалност е конечно тука и отворена за сите вас ❗

Стани дел од ЛУКОИЛ КЛУБ и започни да ги користиш сите бенефиции како лојален и верен потрошувач на услугите на реномираните Лукоил бензински станици.

Симни ја апликацијата на PlayStore „Lukoil Club Macedonua“ или аплицирај за ЛУКОИЛ КЛУБ картичка на било која ЛУКОИЛ бензинска станица и започни да собираш поени со секое полнење гориво и купување производи од маркет.

Само на бензинските на ЛУКОИЛ, поените може да ги претвориш во гориво, да купуваш во нашите маркети и да добиеш многубројни акциски поволности.

Ова се сите важни информации околу клуб картичките:

1 Општи информации
Што претставува програмата ЛУКОИЛ КЛУБ?
Со цел да им обезбеди дополнителни погодности и предности на своите лојални клиенти, ЛУКОИЛ Македонија воведе Програма за лојални потрошувачи. Со Програмата преку издавање ЛУКОИЛ КЛУБ картичка и/или инсталирање мобилна апликација – виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка, ЛУКОИЛ Македонија ја наградува лојалноста на потрошувачите. Корисниците на ЛУКОИЛ КЛУБ картичките собираат поени за секој наполнет литар гориво на бензинските станици на ЛУКОИЛ Македонија, како и за секој дополнителен производ купен на бензинските станици на ЛУКОИЛ Македонија. Поените може да се искористат со приложување на ЛУКОИЛ КЛУБ картичките за купување на дополнителен асортиман или гориво.
2 Правила и услови за користење на картичките
Правилата и условите за членство во Програмата за лојалност ЛУКОИЛ КЛУБ и користењето на картичките за лојалност ги вклучуваат условите за користење, како и сите други применливи услови, барања и ограничувања што произлегуваат од членството во Програмата. Правилата, заедно со кои било други применливи услови и правила што се поврзани со кои било промотивни понуди кои може да бидат испратени до членовите на Програмата, претставуваат составен дел од Договорот помеѓу членот на Програмата и ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје. Со зачленување во Програмата, и со нејзино користење, членовите ги прифаќаат правилата, условите, барањата и ограничувањата наведени во овие правила. Официјалните правилата на Програмата се достапни и на интернет-страницата www.lukoil.com.mkили на www.club.lukoil.com.mk.
Општи дефиниции
2.1 ЛУКОИЛ КЛУБ е програма во која учесниците имаат можност при купување гориво и дополнителен асортиман со ЛУКОИЛ КЛУБ картичките и/или инсталирање мобилна апликација – виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка да собираат поени и истите да ги користат при купување горива и дополнителен асортиман во мрежата на бензински станици на ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје.
2.2 Организатор – ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје.
2.3 Правилата значат договорни одредби со кои се регулирани условите, правилата и обврските кои произлегуваат од членството во Програмата за лојалност и истите претставуваат договорен однос помеѓу ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје и членот на Програмата за лојалност.
2.4 ЛУКОИЛ КЛУБ за лојалност значи програма за лојалност на ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје, преку која членовите на Програмата за лојалност се стекнуваат со поени и со ексклузивни бенефиции согласно со правилата и условите за членство во Програмата за лојалност.
2.5 ЛУКОИЛ КЛУБ картичкa значи мобилна апликација (виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка) и/или персонална картичка која се издава на физички лица и истата е поврзана со сметката на членот на Програмата за лојалност на која се евидентираат купувањата на членот на Програмата за лојалност, стекнатите и искористените поени, како и други информации согласно со условите на Програмата. Сите останати картички издадени од ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје (на пример картички за правни лица), картички од партнерски банки, кобрендирани картички не учествуваат во Програмата на ЛУКОИЛ КЛУБ.
2.6 ЛУКОИЛ КЛУБ картичките може да се користат истовремено со платежна (банкарска) картичка за готовинско плаќање и при плаќање во готово (со кеш). ЛУКОИЛ КЛУБ не може да се користи доколку клиентот плаќа со корпоративните ЛУКОИЛ картички за правни лица.
2.7 ЛУКОИЛ КЛУБ е посебно дизајнирана интернет-страница www.lukoil.club.com.mk на која се наоѓаат сите официјални информации поврзани со правилата и со Програмата, а членовите на Програмата може да го користат за проверка на состојбата на сопствените сметки, за информации за тековни промоции, како и за други информации од Програмата.
2.8 Поен значи вредносна единица која се пресметува врз основа на реализираните купувања во согласност со правилата и со условите на Програмата.
2.9 Издавач и сопственик на картичките е ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје (во натамошниот текст издавач), бул. „Партизански одреди“ бр. 18, 1000 Скопје, Северна Македонија.
2.10 Член на Програмата за лојалност и корисник на картичките е секое физичко лице кое:
· има наполнето најмалку 18 години,
· има целосно и правилно пополнета, потпишана и активирана пристапница за членство,
· се придржува кон правилата за користење,
· членството во Програмата не му е привремено или трајно прекинато од која било причина.
2.11 Продажно место се сите бензински станици на ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје.
2.12 Комерцијални пораки се пораки кои содржат информации за актуелните промоции, производи и специјални понуди кои важат за бензинските станици на ЛУКОИЛ Македонија.
2.13 Пристапница е документ/образец што секој потенцијален корисник треба да ја пополни целосно и правилно. За регистрирање во ЛУКОИЛ КЛУБ, корисникот ја инсталира мобилната апликација и/или пополнува пристапница за ЛУКОИЛ КЛУБ картичка. Пристапницата за ЛУКОИЛ КЛУБ картичката се пополнува онлајн на www.club.lukoil.com.mk. „Правилата и условите“ претставуваат составен дел од пристапницата. Пополнетата онлајн пристапница или пополнетата пристапница од мобилна апликација, заедно со согласноста на корисникот дека е запознаен со „Правилата и условите“ на Програмата, претставуваат договор помеѓу корисникот и ЛУКОИЛ Македонија, и истата претставува доказ за склучување на таквиот договор.
2.14 Членство – Клиентот може да инсталира мобилна апликација и/или да поседува ЛУКОИЛ КЛУБ картичка. ЛУКОИЛ КЛУБ картичката може да ја додаде во мобилната апликација со внесување на 11-цифрениот број од картичката во мобилната апликација. ЛУКОИЛ КЛУБ картичка може да се добие со наточени горива во вредност од 1.000,00 денари. Услови за инсталирање мобилна апликација – виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка не се потребни, секое физичко лице кое поседува смарт уред може ја инсталира мобилната апликација – виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка.
2.15 Доколку клиентот не поседува мобилна апликација, поседува само ЛУКОИЛ КЛУБ картичка, потребно е да пополни онлајн пристапница на www.club.lukoil.com.mk.
3 Начин на користење ЛУКОИЛ КЛУБ (пристапување)
3.1 Во програмата ЛУКОИЛ КЛУБ се пристапува на следниве начини:
· Со пополнување и со потпишување на онлајн пристапница или со преземање на мобилната апликација,
· Виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка (мобилна апликација) без услови може да инсталира/регистрира секое физичко лице кое поседува смарт уред,
· ЛУКОИЛ КЛУБ картичката може да се подигне од продажните места на ЛУКОИЛ Македонија со наточени горива во вредност од минимум 1.000,00 денари,
· Картичката или виртуелната ЛУКОИЛ КЛУБ картичка станува активна во моментот кога ќе се регистрира корисникот,
· За користење ЛУКОИЛ КЛУБ картичка или виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка, корисникот мора да поседува кориснички број од македонски мобилен оператор,
· За активација на ЛУКОИЛ КЛУБ картичката или виртуелната ЛУКОИЛ КЛУБ картичка, корисникот ќе добие СМС со 4-цифрен код кој е потребно да го вчита во пристапницата за да биде активен член во Програмата,
3.2 Пристапницата мора да биде целосно и правилно пополнета. Со пополнување на пристапницата, потенцијалниот корисник изјавува дека е информиран за Програмата и дека се согласува со правилата и со условите на Програмата.
3.3 Со прифаќање и пополнување на онлајн пристапницата, потенцијалниот корисник изјавува дека дадените податоци се веродостојни.
3.4 Издавачот, врз основа на податоците од пристапницата или други податоци, според лична проценка и со дискреционо право одлучува дали на потенцијалниот корисник ќе му издаде ЛУКОИЛ КЛУБ картичка и дали ќе го зачлени во Програмата, без обврска да ја образложува одлуката на кој било начин.
4 Стекнување поени
4.1 Секој корисник со активирана ЛУКОИЛ КЛУБ картичка или виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка (мобилна апликација) има право да стекнува поени за трансакциите направени на продажните места. Поени се стекнуваат така што пред купувањето корисникот најавува дека сака да му бидат впишани поени, а при плаќањето корисникот ја приложува ЛУКОИЛ КЛУБ картичката или виртуелната ЛУКОИЛ КЛУБ картичка (мобилна апликација), за да му ги впишат стекнатите поени за таа трансакција.
4.2 При впишувањето поени, корисникот е должен лично да ја приложи својата картичка или виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка (мобилна апликација) за да се евидентира купувањето.
4.3 Собраните поени од секое едно купување ќе може да се користат, односно ќе бидат активни за користење при следното купување.
4.4 Стекнатите поени за секоја трансакција се појавуваат на личната сметка на корисникот веднаш или со одредено доцнење доколку постојат евентуални технички проблеми на продажното место.
4.5 Во мобилната апликација може да се додадат 4 картички (круг на пријатели), каде што ќе постои можност за споделување на поените.
4.6 Целосна информација за тоа за кои производи и под кои услови корисникот има право на поени, како и табелата за пресметување и стекнување поени е достапна на www.club.lukoil.com.mk.
4.7 Доколку, во согласност со законските прописи, корисникот врати одреден производ, а за истиот биле впишани поени на неговата лична сметка, истите ќе бидат сторнирани.
4.8 Организаторот има право да го промени бројот на поени кои се добиваат при секое купување за одредено гориво и за дополнителен асортиман. За сите промени што ќе ги направи, ќе издаде соопштение за учесниците на веб-сајтовите www.lukoil.com.mk и/или www.club.lukoil.commk.
4.9 Организаторот го задржува правото да додава дополнителни поени во рамките на промоции или други рекламни кампањи за стимулирање на продажбите на производите кои се нудат на бензинските станици на ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје.
4.10 Организаторот го задржува правото да го промени асортиманот на предложените производи за кои може да се добијат поени.
4.11 Табела за собирање поени:
Период на промоција во рамките на програмата „ЛУКОИЛ КЛУБ“
ЕКТО-горива, горива и ТНГ-автоплин дополнителни бонус поени на картичките „ЛУКОИЛ КЛУБ“
Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 0 л до 4,99 л
0 поени
Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 5 л до 9,99 л
2 поени
Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 10 л до 14,99 л
4 поени
Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 15 л до 19,99 л
7 поени
Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 20 л до 24,99 л
10 поени
Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 25 л до 29,99 л
14 поени
Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 30 л +
20 поени
ЗА ДОПОЛНИТЕЛЕН АСОРТИМАН 1 % ОД ПРОДАЖНАТА ВРЕДНОСТ СО ДДВ
(ПОЕНИ НЕ СЕ ДОБИВААТ ПРИ КУПУВАЊЕ ЦИГАРИ И ОСТАНАТИ ТУТУНСКИ ПРОИЗВОДИ, ЕЛЕКТРОНСКИ И ХАРТИЕНИ ВАУЧЕРИ ЗА МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН)
5 Увид во состојба
5.1 Корисниците може да направат увид во состојбата на поените преку интернет-страницата www.club.lukoil.com.mkили преку контактирање на нашата служба за лојални купувачи.
5.2 Корисникот може да направи измена на податоците дадени во пристапницата, сам преку мобилната апликација или преку контактирање на нашата служба за лојални корисници.
5.3 Корисниците ќе можат редовно да ја проверуваат тековната состојба на ЛУКОИЛ КЛУБ картичката на мобилната апликација или на www.club.lukoil.com.mk на својот профил.
6 Користење поени
6.1 Стекнатите поени имаат номинална вредност за размена еднаква на 1 денар за секој стекнат поен. (100 поени = 100,00 ден.)
6.2 Стекнатите поени од дополнителен асортиман се добиваат со минимална продажба на дополнителен асортиман од најмалку 200,00 денари со ДДВ (на пр. доколку вкупниот износ на артиклите од дополнителен асортиман на една сметка е во износ од 258,00 денари се добиваат 3 поени, поради заокружувањето на првата децимална единица за > 0,5 = 1. Доколку сметката е во износ од 238,00 денари се добиваат 2 поени, поради заокружувањето на првата децимална единица за < 0,49 = 0).
6.3 Поените од својата лична сметка може да ги користат само корисниците на ЛУКОИЛ КЛУБ картичката или да ги предадат на друга картичка во круг на пријатели.
6.4 Доколку клиентот има стекнато поени од производ и истиот сака да го врати (сторнира), се одземаат поени во висина од 1 % од вредноста на производот, со истата логика при стекнување на поените, односно, доколку вредноста од пресметаниот производ е помала од 0,49 се заокружува на помалата вредност и обратно, доколку вредноста на производот е поголема од 0,5 се заокружува на поголемата вредност.
6.5 Целосна информација за тоа за кои производи и под кои услови корисникот има право да ги користи стекнатите поени е достапна на www.club.lukoil.com.mk.
6.6 Поените се користат така што при плаќање, корисникот однапред го информира вработениот на продажното место дека ќе ги користи стекнатите поени при плаќањето.
6.7 Корисникот ја приложува неговата ЛУКОИЛ КЛУБ картичка или мобилна апликација и потврдува дека плаќа со поени. Личната сметка на корисникот при таа продажба се намалува за онолкав износ колку што корисникот користи поени, пропорционално за сите производи за кои може да се плати со поени.
6.8 При појава на прашања поврзани со добивање прецизни информации за добивање и користење на поените, учесникот има право да направи рекламација до организаторот преку електронската пошта [email protected]. Во овој мејл, учесникот треба да ги даде следните податоци: име и презиме, број на ЛУКОИЛ КЛУБ картичка, копија од фискална сметка со собрани поени. Со испраќање рекламација, учесникот дава согласност да добие одговор на електронската пошта од каде е испратена рекламацијата.
6.9 Собраните поени се валидни до 23:59 часот на 31 декември. По овој момент, собраните поени се анулираат. По стартување на нова тековна година, организаторот го задржува правото да ги менува или анулира условите на важење на Програмата. За сите промени што ќе ги направи, ќе издаде соопштение за учесниците на веб-сајтовите www.lukoil.com.mkи/или www.club.lukoil.com.mk
6.10 Во случај на поврат на купени производи (предвидени со Законот за заштита на потрошувачи), искористените поени за купувањето се враќаат службено на картичката на клиентот. Организаторот го задржува правото да го откаже правото на учесникот да му ги врати поените на картичката доколку во моментот на некои објекти има технички проблеми. Учесникот има право да ги користи собраните поени на секоја бензинска станица во рамки на Програмата.
6.11 Поените не може да се заменат за готовина.
7 Ограничувања
7.1 Во програмата ЛУКОИЛ КЛУБ, поени не може да се стекнат со купување цигари, ваучери за мобилен.
7.2 Поени не може да се стекнат при плаќање со други картички издадени од ЛУКОИЛ Македонија со посебни договори или со други постоечки партнерски програми.
7.3 Поените не може да се заменат за готовина.
7.4 Поените не може да се подарат, да се префрлат, или на друг начин да се направат достапни за кое било друго лице, освен за носителот на ЛУКОИЛ КЛУБ картичката, виртуелната ЛУКОИЛ КЛУБ картичка или картичките кои се во круг на пријатели.
7.5 Клуб картичката во текот на 24 h може да се користи само за 4 фискални сметки (трансакции).
8 Дополнителни информации
Информации и начин на комуникација (податоци за комуникација)
· Бул. „Партизански одреди“ бр. 18 Скопје
· Тел: 50 18 000
· Интернет-страница: www.lukoil.com.mk
· Интернет-страница на Програмата: www.club.lukoil.com.mk
· Е-пошта: [email protected]
За официјален начин на комуникација во Програмата ЛУКОИЛ КЛУБ ќе се смета комуникацијата по писмен пат или по електронска пошта.
Корисникот одговара за точноста на податоците на сопствената ЛУКОИЛ КЛУБ пристапница, и е должен да го извести ЛУКОИЛ МАКЕДОНИЈА за секоја промена на информациите, односно да ги ажурира истите на начин утврден во овие правила.
Времетраење на условите на Програмата: Наведените услови на Програмата стапуваат на сила од 1.6.2020.
Неискористените поени се анулираат на крајот на тековната година.
9 Издавање картички
Единствен овластен издавач на ЛУКОИЛ КЛУБ картичките е ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје.
10 Прифаќање на условите за користење
10.1 Со пристапувањето во ЛУКОИЛ КЛУБ Програмата за лојалност, корисниците изречно и неотповикливо изјавуваат дека се запознаени и дека се согласуваат со условите за користење на истите и дека се информирани и преземаат целосно одговорност за секое непочитување на правилата.
10.2 Организаторот има ексклузивни права да управува со развојот на Програмата и има право да ја измени и дополни листата на бензински станици кои се вклучени во Програмата.
10.3 Организаторот има дискреционо право во секое време да ја прекине Програмата на еден или на сите свои објекти, како и да внесува промени во условите на Програмата (правила за пресметување на вредноста на бонус поените, вклучување или исклучување на производи и услуги за кои се добиваат или не се добиваат бонус поени, одредување специјални цени итн.). За сите промени што ќе ги направи, ќе издаде соопштение за учесниците на веб-сајтовите www.lukoil.com.mk и/или www.club.lukoil.com.mk.
10.4 Во врска со горенаведеното, организаторот не им должи никаков надомест на учесниците во Програмата за лојалност (исплата на паричен износ кој претставува еквивалент на собраните бонус поени). Ова правило се применува и при еднострано бришење на акумулираните поени кои учесникот не ги искористил заклучно со 23:59 часот до 31 декември во тековната година.
10.5 Организаторот го задржува правото да му даде писмен одговор на учесникот по спорните прашања во рамките на 30 дена од датумот на добивање на рекламацијата од страна на учесникот, преку контакт-центарот или преку електронска пошта.
10.6 Заради обезбедување услуги во рамките на Програмата, организаторот има право да ангажира трети лица, кои ќе помогнат при усогласување на правилата на Програмата. Со овие лица организаторот ќе потпише договор со клаузула за доверливост.
10.7 Организаторот има обврска да води строга контрола за пресметување, користење и собирање на бонус поените за времетраењето на Програмата.
11 Губење или злоупотреба на картичките
11.1 Во случај ЛУКОИЛ КЛУБ картичката да биде загубена и со цел да се избегне неавторизирано користење на бонус поените, учесникот треба да се јави на бројот на нашата служба за лојални корисници во најкраток рок (e-пошта: [email protected]и тел: 50 18 000) и да ја пријави картичката како загубена или украдена.
11.2 По блокирање и анулирање на изгубената/украдената картичка ЛУКОИЛ КЛУБ од страна на организаторот, учесникот има право соодветно со правилата и условите на Програмата, да регистрира и активира друга картичка. Собраните бонус поени од украдената/изгубената картичка, се префрлаат на новата картичка.
11.3 Евентуалната штета направена до моментот на пријавување на губењето на картичката паѓа на товар на корисникот.
11.4 Издавачот ќе направи сè што е во негова моќ да издаде нова картичка во случај на губење на ЛУКОИЛ КЛУБ картичката во најкус можен рок.
11.5 Доколку најдете ЛУКОИЛ КЛУБ картичка, Ве молиме да ја пријавите на нашата служба за лојални корисници, или да ја оставите на некое од продажните места на ЛУКОИЛ Македонија.
11.6 Корисникот на картичката е одговорен за одржување на картичката во добра состојба.
11.7 Неовластеното користење, умножување и дистрибуција на картичката е кривично дело и се казнува според закон.
11.8 ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје не презема одговорност за евентуални неавторизирани дејствија со загубена/украдена ЛУКОИЛ КЛУБ картичка од страна на трети лица, која не е уредно пријавена од страна на носителот на картичката.
12 Престанок на членството
Корисникот може да престане да учествува во програмата ЛУКОИЛ КЛУБ на сопствено барање или може да биде еднострано исклучен од ЛУКОИЛ КЛУБ Програмата за лојалност од страна на издавачот доколку не се придржува до правилата за користење.
На корисникот автоматски му се деактивира ЛУКОИЛ КЛУБ картичката после период од некористење од 6 месеци и со тоа се бришат личните податоци на клиентот од пристапницата.
13 Измена на условите и правилата
13.1 Издавачот има право еднострано да ги смени правилата и условите за програмата ЛУКОИЛ КЛУБ без согласност на корисникот, објавувајќи ги новите услови на www.lukoil.com.mk и/или www.club.lukoil.com.mk
13.2 Издавачот има дискреционо право да не му издаде картичка на секој потенцијален корисник, без обврска да го образложува тоа, како и привремено или трајно да му ја блокира или да му ја одземе ЛУКОИЛ КЛУБ картичката.
13.3 Издавачот има дискреционо право на секој корисник привремено или трајно да одбие да му впише поени, да му забрани пристап до поените, или да одбие користење на поените без објаснување.
14 Престанок на ЛУКОИЛ КЛУБ Програмата
Издавачот го задржува правото да ја прекине програмата ЛУКОИЛ КЛУБ за лојалност со претходно известување на веб-портал.
15 Политика за приватност и заштита на лични податоци
15.1 Сите информации добиени од членовите на Програмата, вклучувајќи ги и нивните лични податоци, ќе бидат третирани согласно со интерните правила на издавачот за заштита на лични податоци и соодветните прописи кои се во важност во Република Северна Македонија.
15.2 Со прифаќање на условите на Програмата, членовите на Програмата може да изберат дали издавачот да ги користи нивните лични податоци за директен (SMS и/или e-mail) маркетинг, а во согласност со законите во Република Северна Македонија.
15.3 Со прифаќање на овие правила, членот на Програмата се согласува неговите лични податоци да бидат регистрирани, зачувани и обработувани согласно со прописите во Република Северна Македонија и со интерните правила на издавачот.
16 Кои лични податоци ги собираме?
За користење на персонализирана ЛУКОИЛ КЛУБ картичка се процесираат следните податоци:
· Име и презиме, задолжително поле за регистрација на клиентот (персонализирање на ЛУКОИЛ КЛУБ картичката или виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка)
· Општина, место на живеење, опционално поле за регистрација на клиентот (со цел известување на клиентот за евентуални промоции, бонус поени на бензинските станици во областа во која живее)
· Мобилен телефон, задолжително поле за регистрација на клиентот (субјектот добива СМС-код за регистрација)
· Датум на раѓање, опционално поле за регистрација на клиентот (за евентуални промоции, награди, доделување бонус поени на денот на раѓање на клиентот)
Доколку субјектот сака да добива информации за акциите и промоциите на бензинските станици како и известување околу стекнување дополнителни бонус поени), потребно е да ги достави следните податоци:
· мобилен телефон (задолжително поле при регистрација) или e-адреса опционално
Личните податоци субјектот може да ги повлече, односно избрише со деактивирање на профилот од мобилната апликација или деактивирање на профилот на веб-страницата.
16.1 За кои цели?
Личните податоци ги обработуваме со цел на своите лојални потрошувачи да им овозможиме користење на ЛУКОИЛ КЛУБ картичките, со кои ќе имаат одредени погодности и предности при купувањето.
Личните податоци нема да се обработуваат за ниту една друга цел, освен за целта заради која се собрани. Обработка на собраните лични податоци за друга цел, може да се врши единствено врз основа на претходна согласност од субјектот на личните податоци.
16.2 Рок на чување на податоците
Личните податоци се чуваат сè додека субјектот на личните податоци не ја повлече согласноста или се чуваат во форма која овозможува идентификација на субјектите на лични податоци, не она што е потребно за целите кои се обработуваат личните податоци или согласно член 9 став (1) алинеја 5 од Законот за заштита на лични податоци. Субјектот на личните податоци има право во секое време, бесплатно и со користење едноставни средства да ја повлече дадената согласност со деактивација на мобилната апликлација или деактивација на согласноста на веб-страницата согласно член 96, а во врска со член 11 од Законот за заштита на лични податоци.
16.3 Обработка на личните податоци
Обработката на личните податоци може да се врши:
· По претходно прифатена електронска согласност на субјектот на лични податоци;
· За цели на директен маркетинг, само доколку е дадена дополнителна согласност за обработка на личните податоци;
Личните податоци на субјектот ќе бидат избришани доколку поради некои причини Програмата престане или заврши;
Субјектот на личните податоци има право во секое време, бесплатно и со користење на едноставни средства (еден до два клика во делот на својот профил) да ја повлече согласноста за обработка на неговите лични податоци на мобилната апликација или на веб-страницата.
16.4 Обврска за тајност и заштита на личните податоци
· Личните податоци кои се обработуваат се безбедно сочувани од губење, уништување, фалсификување и од неавторизиран пристап. Единствено авторизираните вработени имаат пристап кон овие информации.
· Преносот на личните податоци е заштитен со соодветни методи, така што истите нема да бидат читливи при преносот и заштитени соодветно на ризикот и природата на податоците кои се пренесуваат.
· Заради спречување неовластен пристап и злоупотреба на личните податоци, ќе се преземат сите потребни технички и организациски мерки за заштита на личните податоци.
· За сите податоци и документи во ЛУКОИЛ задолжително се применуваат техничките и организациските мерки за обезбедување тајност и заштита на обработката на личните податоци. ЛУКОИЛ применува технички и организациски мерки кои се категоризирани на основно, средно и високо ниво за заштита на личните податоци кои се обработуваат во хартиена форма, како и преку внатрешниот информатички систем.
Видови категории на информациони ресурси (s; c; p):
· тајни информации – код за класификација: s
· доверливи информации – код за класификација: c
· јавна информација – код за класификација: p
Документација за технички и организациски мерки:
Системот за технички и организациски мерки за обезбедување тајност и заштита на обработката на личните податоци во ЛУКОИЛ се базира на следните интерни акти:
· Правилник за обезбедување на информационата безбедност во ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје;
· ИТ-план за континуитет на бизнисот во случај на катастрофа;
· Правилник за начинот на вршење видеонадзор во ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје;
· Правилник за дигиталните сертификати за работа во надворешен систем за вработени лица во ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје;
· Годишен план за извршување ревизија и процедура за техничко услужување во ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје.
Вработените и ангажираните лица во ЛУКОИЛ се должни секој во рамките на своите работни задачи да ги почитуваат и применуваат овие интерни акти.
Вработеното лице кое ги врши работите за човечки ресурси се грижи за уредноста на потпишана и складирана документација за секое вработено лице во сопственото досие, вклучително и изјава за тајност и заштита на обработката на личните податоци преку системите за обработка на податоци во ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје, како и овластување за вршење обработка на лични податоци.
16.5 Откривање на вашите податоци
ЛУКОИЛ Македонија не ги продава, разменува или изнајмува податоците на субјектот на лични податоци на други субјекти, освен во следниве ситуации:
Личните податоци може да се откријат само во согласност со законските прописи наведени во регулативата за заштита на личните податоци како и останатата важечка регулатива.
16.6 Чување на вашите лични податоци
Со цел максимална безбедност на личните податоци кои се обработуваат ЛУКОИЛ Македонија ги презема сите можни чекори на заштита. Се користат повеќе безбедносни технологии и процедури кои придонесуваат за заштита на личните податоци од неавторизиран пристап, користење или откривање на истите.
Вработените во ЛУКОИЛ Македонија се запознаени со сите законски и безбедносни правила кои се однесуваат на заштитата на лични податоци и се обврзани да се однесуваат согласно истите.
Сите лични податоци кои ни ги доставуваат субјектите на лични податоци, се чуваат на сервери до кои има строго дефинирани и ограничени правила за пристап и истите се лоцирани во безбедносни зони.
16.7 Права на субјектот на лични информации да биде информиран
Субјектот на лични податоци има право од контролорот да побара информација дали се врши обработка на неговите лични податоци;
Кои се целите и правната основа на обработката на личните податоци и корисниците или категориите на корисници на кои им се откриваат личните податоци:
· Увид во податоците, како и дополнувања, измени, бришење или запирање на понатамошна обработка.
· Субјектот на лични податоци може да се обрати на офицерот за заштита на личните податоци во ЛУКОИЛ МАКЕДОНИЈА, или по електронски пат на [email protected]. Офицерот за заштита на лични податоци постапува согласно внатрешните прописи со цел правата на субјектот на лични податоци да бидат остварени на едноставен, брз и ефикасен начин без да се предизвика непотребно одложување или трошоци. Контролорот се обврзува, субјектот на лични податоци да добие одговор на барањето во рок од 30 дена од денот на прием на барањето.
· Доколку субјектот на лични податоци не е задоволен од одговорот и од информациите дадени од офицерот за заштита на личните податоци на ЛУКОИЛ МАКЕДОНИЈА и доколку смета дека неговите права се повредени, може да поднесе барање за утврдување на повреда на правото на заштита на личните податоци до Дирекцијата за заштита на личните податоци.
· Кога офицерот одговорил на барањето на субјектот на лични податоци, нема обврска повторно да одговори на исто или слично барање на тој субјект, ако во меѓувреме нема промени во неговите лични податоци, освен ако изминале шест месеца од денот на доставувањето на претходното барање до новото барање.
17 Судска надлежност
Корисникот и издавачот ќе се обидат да ги решат сите спорни прашања спогодбено, а доколку тоа не е можно, Основен суд Скопје ќе биде надлежен суд.

Македонија

МВР: Преземени дисциплински мерки за полициски службеници од ГП „Долно Блаце“

Објавено пред

на

Во врска со преминувањето на државната граница на Граничниот премин „Долно Блаце“ од страна на А.Г. иако имал активна мерка на стоп листа „задржи и веднаш извести“, на 15.12.2024 Одделот за внатрешна контрола, криминалистички истраги и професионални стандарди постапи и по извршени проверки, извршен увид во службените материјали и по извршена анализа од обезбедени снимки од безбедносните камери од ПС за ГП „Долно Блаце“, Одделот утврди дека полицискиот службеник Б.Ј. со своето несовесно работење не извршил адекватни проверки за патничко моторно возило „мерцедес“ при премин на државната граница на излез од РСМ, не го евидентирал за остварување на излез од РСМ и патниците од предметното возило А.П. со дипломатска патна исправа како возач и А.Г. со македонска патна исправа како совозач во возилото ги завел дека пешки ја поминале границата, односно со пропуштање на должниот надзор извршил гранична проверка во системот СКПВ за лицето А.Г. и при тоа не почекал системот да утврди дали предметното лице има активна мерка „задржи и веднаш извести“ туку веднаш на лицата им ги дал патните исправи, по што тие го напуштиле граничниот премин. Со наведените дејствија, Б.Ј. постапил спротивно на чл. 12 т.1, чл. 13 с.1 т.8 од Законот за гранична контрола, со што сторил потешко кршење на работниот ред и дисциплина. Во врска со настанот, од страна на Одделот за внатрешна контрола до ОЈО за ГОКК – Специјализирано оддление за гонење на кривични дела сторени од страна на полициски службеници и затворска полиција доставено е известување заради запознавање на јавниот обвинител.

Исто така, од страна на ОВККИПС беше утврдено дека од страна на раководителот на смена Б.А. било сторено потешко кршење на работниот ред и дисциплина бидејќи истиот како раководител на смена имал обврска навремено да ги задолжува и раздолжува полициските службеници на смена со Мобилен систем за снимање со камери и тоа уредно да го евидентира во Евиденцијата за задолжување и техничка исправност на МССК. Истиот откако ги задолжил сите полициски службеници со МССК и истото го завел во евиденцијата, во 07.30 часот, од страна на полициски службеници Б.Ј., С.Ф., Б.А., Ф.Ф. и Е.Ш., било пријавено дека МССК не им работат бидејќи им се испразниле батериите. Од страна на раководителот на смена Б.А. истите полициски службеници не биле задолжени со други МССК, бидејќи батериите не можеле да се наполнат. Од извршениот увид во горенаведената евиденција од страна на ОВККИПС исто така беше утврдено дека од страна на раководителот на смена Б.А. откако МССК биле вратени, истите не биле заведени во графите како раздолжени во самата евиденција, а воедно и не ја пополнил графата за забелешка каде што требало да го нотира настанатиот проблем со  МССК.

Од страна на Одделот за внатрешна контрола, криминалистички истраги и професионални стандарди поднесен е предлог за поведување на постапка за утврдување на одговорност за кршење на работната дисциплина против Б.Ј. и Б.А.. Против полицискиот службеник Б.Ј. Одделот изрече задолжителна мерка отстранување од работно место-суспензија до завршување на дисциплинската постапка.

Извор: МВР

Прочитај повеќе...

Македонија

(ФОТО+ВИДЕО) Во акцијата во Арачиново пронајдено оружје, ранец и други предмети

Објавено пред

на

Министерство за внатрешни работи

На  18.12.2024 околу 01.30 часот од страна на полициски службеници од Единицата за брзо распоредување и Единицата за недозволена трговија при СВР Скопје на локален пат од с.Орланци во правец кон с.Никуштак, во атарот на општина Арачиново, биле пронајдени еден пушкомитралез, девет автоматски пушки, повеќе празни рамки за автоматска пушка и реденик за пушкомитралез, две рамки за автоматска пушка со куршуми, една тегла со муниција, ранец и други предмети.

Пронајденото е предадено на вештачење во Одделот за форензички испитувања и се преземаат мерки за расчистување на случајот, известува МВР

Прочитај повеќе...

Македонија

„Wizz Air“ денес најави три нови меѓународни линии од Скопје, граѓаните од денес ќе можат да патуваат за Барселона, Лион и Штутгарт

Објавено пред

на

Wizz Air, еколошки најодржливата авиокомпанија на EMEA*, денеска најавува три нови меѓународни линии од Скопје. Новите дестинации ги вклучуваат Барселона, Лион и Штутгарт, зголемувајќи ги опциите за патување за патниците во Македонија. Основните цени започнуваат од само 24,99 евра за Штутгарт и 29,99 евра за Лион. Новата линија од Скопје до Барселона е достапна од 31,99 евра. Билетите за новите дестинации од Скопје се веќе достапни на официјалната веб-страница на Wizz Air и преку мобилната апликација на компанијата.

 

Како најголема авиокомпанија во Македонија, Wizz Air ја потврдува својата долгорочна посветеност на македонскиот пазар. Со додавањето на овие три нови линии, авиокомпанијата има за цел да ја диверзифицира својата мрежа, задоволувајќи ги потребите за патување на македонците, а истовремено обезбедувајќи опции за влезен туризам.

Новите линии од Барселона и Лион почнуваат со операции од мај 2025 година, нудејќи им на патниците возбудливи можности да ги истражуваат енергичните европски градови по пристапни цени за претстојното лето. За Штутгарт директните летови почнуваат од септември 2025 година.

НОВИТЕ ЛИНИИ:

Барселона: Раздвижен град познат по својата уникатна архитектура, богата историја и живописна култура. Резервациите се отворени денес, летовите ќе започнат на 3 мај 2025 година и ќе бидат достапни во вторник и сабота.

Лион: Познат по својата кулинарска извонредност и историско значење, Лион е дестинација што мора да ја посетат и љубителите на храна и љубителите на културата. Резервациите се отворени од денес, а летовите ќе има во вторник, четврток и сабота. Летовите ќе започнат на 1 мај 2025 година.

Штутгарт: Познат по својата автомобилска индустрија и прекрасните паркови, Штутгарт нуди спој на модерност и традиција. Летовите ќе започнат на 29 септември 2025 година, три пати неделно, во понеделник, среда и петок.

Овие нови рути од Скопје ја истакнуваат нашата посветеност да понудиме удобни и достапни опции за патување за нашите патници“, изјави Роланд Тишнер, управен директор на Wizz Air Унгарија. „Возбудени сме што ќе ја диверзифицираме нашата мрежа и ќе го поврземе Скопје со популарни дестинации како Барселона, Лион и Штутгарт. Овие нови линии ќе им овозможат на патниците да истражуваат нови возбудливи локации и да се впуштат во незаборавни авантури, истовремено нудејќи им можност на европските туристи да ги откријат убавините на Северна Македонија.

Wizz Air е горд што нуди мрежа од 32 рути од Скопје, што ја подобрува поврзаноста и опциите за патување и за локалните жители и за посетителите. Со поттикнување на растот на работните места и поттикнување на туризмот, Wizz Air ја покажува својата посветеност во поддршката на развојот на туристичката индустрија во Северна Македонија и нејзиниот целокупен економски развој.

„Како ТАВ Аеродроми, воодушевени сме што можеме да го објавиме враќањето на Барселона како дестинација за одмор од скопскиот аеродром од 3 мај 2025 година, на која ќе сообраќа Визер, особено затоа што тоа беше најпосакуваната рута од нашите патници. Дополнително, освен до Барселона, Визер следната година ќе ги воведе и Лион и Штутгарт како нови дестинации од скопскиот аеродром, што ќе биде предност за сите бидејќи со ова се проширува мрежата на дестинации од скопскиот аеродром, мапата на авиолинии на Визер, како и опциите за патување за секој авантурист. Преку ова проширување на мрежата на авиолинии, со нетрпение очекуваме и целиме кон понуда на поголема удобност и подобрување на поврзувањето за нашите патници со светот“. – изјави Неџат Курт, генерален директор на ТАВ Македонија.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Свет2 часа

Јапонската ракета „Каирос“ откажа неколку минути по полетувањето

Јапонската компанија Space One ја истражува причината за неуспехот на ракетата Kairos, која абортираше по десет минути поради нејзиниот автономен...

Спорт5 часа

Вчера во ФФМ се одржа работилница за финансиски критериуми во клупско лиценцирање

Вчера во „Куќата на фудбалот“ се одржа работилница за финансиските критериуми во процесот на клупско лиценцирање, која беше организирана со...

Култура5 часа

Пред нас е големиот празник Св.Никола, светоцот заштитник на децата, сиромашните и работниците, за многу години најчестата слава во македонските домови!

Пра­вос­лав­ни­те хрис­ти­ја­ни во Ма­ке­до­ни­ја од утре го праз­ну­ва­ат Све­ти Ни­ко­ла Чу­дот­во­рец, све­те­цот заш­тит­ник на де­цата, мо­реп­лов­ците, де­вој­ките, си­ро­маш­ните, уче­ни­ците, пе­ка­рите,...

Македонија5 часа

МВР: Преземени дисциплински мерки за полициски службеници од ГП „Долно Блаце“

Во врска со преминувањето на државната граница на Граничниот премин „Долно Блаце“ од страна на А.Г. иако имал активна мерка...

Кичево7 часа

Дедо Мраз пристигна во Кичево, на голема радост на најмилите

Токму така, секој ден со почеток од 12:00 до 20:00ч, во недела од 12:00 до 19:00ч, на радост на најмилите,...

Македонија11 часа

(ФОТО+ВИДЕО) Во акцијата во Арачиново пронајдено оружје, ранец и други предмети

На  18.12.2024 околу 01.30 часот од страна на полициски службеници од Единицата за брзо распоредување и Единицата за недозволена трговија...

Автомобили11 часа

Lamborghini го одложи првиот електричен модел до 2029 година

Иако Lamborghini со ентузијазам го промовира својот хибриден суперспортски автомобил Revuelta, нивниот прв целосно електричен модел, Lanzador, нема да биде...

Магазин11 часа

Еве колку ќе чинат Redmi Note 14 телефоните во Европа

Серијата Redmi Note 14 веќе е достапна на пазарите во Кина и Индија, а наскоро ќе пристигне и во Европа....

Магазин12 часа

Threads ја тестира функцијата за закажување објави

Мета ја тестира функцијата за закажување објави на социјалната мрежа Threads, која им овозможува на корисниците подобра контрола во планирањето...

Магазин12 часа

iPhone vs. Android: Над 70% од корисниците сметаат дека AI функциите се бескорисни

Над 70% од корисниците на телефони iPhone и Android сметаат дека функциите на вештачка интелигенција (AI) на нивните уреди се...

НАЈЧИТАНИ