Технологија
„Seagate“ откри комплетен план за производство на хард дискови од 50 и 100 терабајти
Откриен е комплетен план, еве што можете да очекувате во блиска и далечна иднина. Seagate планира да лансира хард диск од 50 терабајти (ТБ) (HDD) до 2026 година.
До 2030 година треба да излезе 100 TB HDD, додека хард дисковите со 120 и повеќе терабајти ќе бидат достапни во следната деценија.
За да го достигне капацитетот, Seagate мора да ја прилагоди новата технологија за магнетно снимање, а за да се обезбедат високи перформанси на овие дискови, компанијата планира да ја прошири достапноста на технологијата со повеќе активатори. Оваа технологија ги удвојува перформансите на хард дискот и може да стане стандардна и во другите производи на таа компанија.
Тие истакнуваат дека се на работ да направат хард диск од 50TB до 2026 година, а во моментов Seagate нуди 20TB HDD базиран на магнетно снимање со помош на топлина (HAMR). HAMR ќе и овозможи на таа компанија да ја зголеми површината на дискот за околу 20%, што доведува до тоа да има уште поголем капацитет.
Покрај зголемувањето на капацитетот на тврдиот диск, потребно е пропорционално да се зголемат неговите перформанси. Она што е важно е брзината на запишување / читање, како и перформансите на IOPS по терабајт (IOPS – операција на влез / излез во секунда) што се намалува со зголемувањето на капацитетот на HDD. Еден начин да се зголемат перформансите е HDD да користи повеќе активатори / актери (делот од машината што е одговорен за контролирање и стартување на механизмот или системот), што таа компанија има намера да го стори.
Засега компанијата користи технологија Mach.2, за која велат дека во моментов е во фаза на стагнација, пренесува Tom’s Hardware. Како и секоја понова технологија, HDD станува сè посложен, што доведува до зголемени трошоци за производство. Компанијата посочува дека HDD ќе биде поевтин во однос на SSD кога ќе се „измери“ по гигабајт.
Магазин
Современите паметни телефони веќе не зависат од заштитни фолии за екранот
Благодарение на напредната технологија за производство на стакло и робусниот дизајн, заштитните фолии за екраните на паметните телефони стануваат сè помалку неопходни. Еве неколку причини за ова:
1. Напредна технологија за стакло
Современите паметни телефони користат иновативни материјали како Gorilla Glass, Ceramic Shield и слични технологии, кои обезбедуваат висока отпорност на гребнатини и удари. Овие материјали, особено кај премиум уредите, се дизајнирани да издржат секојдневно абење и кинење, значително намалувајќи ја потребата за дополнителна заштита.
2. Подобрена отпорност на падови
Модерните телефони се многу посилни и попрактични отколку порано. Многу модели имаат сертификати за издржливост според воени стандарди, со што се намалува ризикот од оштетување при пад. Традиционалните заштитни фолии од тенка пластика не можат да ја заменат оваа вградена заштита. Освен тоа, денешните стаклени екрани се отпорни на гребнатини од секојдневни предмети, како клучеви и монети.
3. Подобро и појасно прикажување
Заштитните фолии можат да го нарушат визуелниот квалитет на екранот со тоа што стануваат изгребани или заматени со текот на времето. Ова ги прави гребаниците повидливи и ја намалува јасноста на дисплејот. Ако е потребна дополнителна заштита, поквалитетно куќиште со подигнати рабови може да биде поефикасно решение.
Извор: Gizmochina
Магазин
Како да ја играте тајната мини-игра на Google инспирирана од Squid Game
Google уште еднаш ги изненади корисниците со културно релевантно „Easter Egg“ изненадување. Овој пат, се работи за тајна мини-игра инспирирана од јужнокорејскиот хит трилер „Squid Game“, кој е достапен на Netflix и моментално е во својата втора сезона.
Како да ја започнете играта
За да пристапите до играта:
- Напишете „Squid Game“ во апликацијата Google на вашиот телефон или преку веб-прелистувачот на компјутер.
- На дното на екранот ќе се појави кафеава картичка со симболи круг, триаголник и квадрат – слична на картичките од серијата.
- Кликнете или допрете ја картичката за да ја започнете играта.
Правила на играта
Мини-играта е базирана на познатата „Црвено светло, зелено светло“ од серијата. На екранот се појавува куклата Јанг-хи, а вашата задача е да ги преместите играчите без да бидат забележани.
- За да ги движите играчите, користете го синoто копче „О“.
- За да ги запирате, притиснете го црвеното копче „Х“.
- Ако не ги запирате на време пред да заврши песната и куклата да се сврти, ќе изгубите еден играч.
Играта е лесно разбирлива, но бара концентрација и добро темпирање.
Совети за победа
- Реагирајте брзо: Куклата има краток „грејс период“ пред да ги елиминира играчите. Искористете го тоа за рано запирање.
- Прецизност со копчињата: Притиснете „О“ само еднаш за да ги движите играчите и држете го „Х“ за брз одговор.
- Спасете ги сите играчи: Иако е доволно еден играч да ја премине целната линија, ќе добиете специјална награда ако успеете да ги спасите сите.
Заклучок
Google продолжува да изненадува со креативни мини-игри, овој пат надминувајќи ги своите познати Doodles. Играта е забавна и предизвикувачка, совршена за натпреварување со пријателите.
Дали ќе успеете да ги спасите сите играчи? Обидете се и откријте ја специјалната награда!
Извор: HowToGeek
Магазин
Netflix ги зголемува цените и бележи рекорден раст на претплатници
Netflix ги зголемува цените на своите постоечки планови во САД, искористувајќи го порастот на побарувачката, откако компанијата објави рекорден раст на нови претплатници во четвртиот квартал.
Цените за планот поддржан од реклами се зголемени од 6,99 на 7,99 долари месечно, додека премиум нивото порасна за 2 долари, достигнувајќи 24,99 долари.
Компанијата соопшти дека во четвртиот квартал донела 18,9 милиони нови претплатници, што е раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Овој успех исто така резултираше со подобрени насоки за приходите за 2025 година, додека акциите на Netflix пораснаа за над 13% во пост-тргувањето.
Популарноста на содржините и новите пазари
Netflix ги надмина проекциите за приходи и профит, благодарение на хит содржините како втората сезона на „Squid Game“ и филмот „Carry-On“, кој влезе во топ 10 најгледани филмови. Компанијата исто така се проширува со преноси на настани во живо, како боксерскиот меч помеѓу Џејк Пол и Мајк Тајсон и натпревари од Националната фудбалска лига (НФЛ).
И покрај техничките предизвици, боксерскиот меч привлече 60 милиони гледачи ширум светот, додека натпреварите од НФЛ забележаа просек од 24 милиони гледачи, со врв од 27 милиони за полувремето на Бијонсе.
Фокус на рекламирањето
Рекламирањето е значаен фокус за Netflix. Планот поддржан од реклами сочинуваше над 55% од регистрираните во земјите каде што беше достапен, со раст од речиси 30% во третиот квартал. Компанијата очекува приходите од реклами да се удвојат до 2025 година.
Зголемување на цените на глобално ниво
Netflix последно ги зголеми цените во САД во октомври 2023 година, а есента ги коригираше цените и во Италија и Шпанија. Сега, цените се зголемуваат и во Канада, Аргентина и Португалија. Компанијата оствари приход од 10,25 милијарди долари во последниот квартал, надминувајќи ја својата проекција од 10,1 милијарди долари.
Извор: SeeBiz
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (22 јануари)
-
Хороскоп1 час
Хороскоп за четврток (23 јануари)
-
Спорт13 часа
(ВИДЕО) ФФМ истакна видео од затекнатата состојба на Академијата, секој талент заслужува подобри услови за фудбал
-
Lifestyle12 часа
Чај од ѓумбир: Ефикасен природен лек за болки во грлото и упорна кашлица
-
Временска прогноза18 часа
Котлините под густа магла и многу ладно време, на другите места значително потопло
-
Автомобили12 часа
Најпродаваниот нов автомобил во Европа станува електричен
-
Временска прогноза4 часа
Температури во пораст и магла особено во кичевскиот регион
-
Lifestyle12 часа
Направете шампон од мед и уживајте во здрава и бујна коса