Магазин
Google Podcasts ќе се исклучи во корист на YouTube Music
Што треба да знаете? Google Podcasts ќе биде затворен во 2024 година, а Google ќе понуди алатка за миграција која ќе им помогне на корисниците да се преселат на YouTube Music.
Почнувајќи од следната година, ширум светот, YouTube Music ќе биде единствената апликација за подкаст на Google
Исто така, YouTube ќе понуди алатка која им овозможува на корисниците да преземаат OPML-датотека од нивните претплати за емисии, овозможувајќи им да ја префрлат на други платформи за слушање.
YouTube сака да го олесни преместувањето на вашите поткасти од Google Podcasts на YouTube Music и ќе ги објави алатките и упатствата кога ќе бидат подготвени.
Google објави во блог пост дека ќе ги повлече Google Podcasts подоцна во 2024 година со цел да го подобри YouTube Music како подобро место за обожавателите на подкасти. Google Podcasts започна во 2018 година и обезбеди начин за корисниците бесплатно да слушаат библиотека со подкасти.
Како и да е, Podcast се соочија со груба промена во април, кога Google почна да им дозволува на корисниците во Соединетите Држави бесплатно да слушаат подкасти на YouTube Music. Поткасти во YouTube Music нуди и функции како што се слушање поткасти офлајн и во заднина, како и префрлање помеѓу аудио и видео верзии. За да помогне во транзицијата, Google ќе им помогне на корисниците на Поткасти и подкастерите да се префрлат на YouTube Music со обезбедување алатки за миграција и поддршка. Ако сте постоечки корисник, ќе можете да ја користите едноставната алатка за миграција или да ги додавате вашите RSS доводи на објава на YouTube Music. Можете исто така да преземете датотека OPML од вашите претплати за шоу и да ја префрлите на друга апликација за подкаст ако сакате. За подкастерите, Google обезбедува алатки за креирање и анализа на нивните подкасти. Тие, исто така, можат да го прикачат својот RSS довод на YouTube Music, така што нивните подкасти ќе бидат достапни за секој што веќе ја користи услугата.
Во текот на следните неколку месеци, Google ќе побара ваша повратна информација за да се осигури дека процесот на транзиција е максимално непречен и планира да објави јасни упатства кога алатките ќе бидат готови. Гигантот за пребарување, исто така, вети дека ќе направи подкасти достапни во YouTube Music на глобално ниво пред крајот на 2023 година.
Најновиот потег покажува дека Google е сериозен во врска со Spotify во трката за подкаст. YouTube Music веќе е една од водечките апликации за стриминг музика, па затоа е добар почеток. Google се надева дека ќе создаде платформа за сите аудио содржини, вклучително и подкасти.
Извор: Androidcentral
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза9 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили10 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт7 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин7 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација