Технологија
Која е разликата помеѓу „Crack“ и „Keygen“ во компјутерската индустрија
Бидејќи во пиратските игри, многумина наидоа на поимите „Крак“ и „Кејген“ и не знаеја што е тоа и што е разликата. Експертите во статијата ќе се обидат да го појаснат термините на наједноставен можен начин.
Што е Crack?
„Cracking“, играта се прави кога некој сака да го заобиколи механизмот за проверка на законитоста на копија од играта.
Производителите некако мора да спречат копирање на игри, затоа инсталираат разни заштитни методи. Од друга страна, има луѓе кои се обидуваат да ги заобиколат тие заштити. Кога ќе успеат во тоа, тие го „спакуваат“ своето решение во датотека (или датотеки) и го нудат како „пукнатина“ на сцената во Warez. Подоцна багот се дистрибуира преку Torrent и P2P мрежите.
Тој баг или пропуст може да биде во форма на модифицирана .exe датотека за извршување на играта, модифицирани податоци или датотеки .dll или нешто петто, а понекогаш и сето тоа – сето тоа зависи од тоа како ќе успеат да ја разбијат играта.
Крајниот корисник ја „крши“ играта со копирање на овие модифицирани датотеки во папки според упатствата што некаде ги пишува crack-er.
Значи: crack е датотека (или датотеки) што ја модифицира инсталацијата на играта на таков начин што играта „мисли“ дека е легална копија и му дозволува на корисникот да ја извршува.
Што е Keygen?
Keygen е комбинација на поимите „Клуч“ и „Генератор“, што во превод значи „генератор на клучеви“ и го прави токму она што го сугерира неговото име.
Овие се всушност легални програми што производителот на игри / софтвер ги продава на лиценцирани препродавачи за да можат да генерираат и продаваат лиценци на своите клиенти. Сега не е важно како работи плаќањето за овие лиценци и дистрибуција.
Производителите имаат свои Keygen програми и тие се легитимни, но проблемот е што методот „Обратно инженерство“ може да се искористи за создавање на нелегални Keygens кои исто така генерираат валидни лиценци.
Обратниот инженерски метод вклучува пресоздавање нешто засновано само на влезови и излези без да се знае како работи нешто. Во овој случај, крекерот не мора да го има изворниот код на програмата Keygen, но може да заклучи од резултатите и влезовите како работи Keygen. Исто така, тие честопати ја распакуваат програмата и прават обратно инженерство на самиот код.
И тогаш овие крекери го прават својот Keygen и го пуштаат во етерот за понатаму да се споделуваат меѓу корисниците дел преку Torrent-ти, дел не.
Сега, во последно време, скоро секоја игра / програма ја проверува лиценцата преку Интернет, па затоа е потешко да се „измами“ системот. Но, сцената секогаш наоѓа решение за да се надмине тоа. Во овој лажен Keygen често се вградува дополнителен систем за да ги „провери“ клучевите, но секако овој систем секогаш ќе врати позитивен резултат. На овој начин, тие ја заобиколуваат комуникацијата со вистинскиот систем за верификација.
Денес, ова е исто така многу тешко, особено со игри што се играат преку Интернет и бараат корисничка сметка. Нивниот систем проверува дали одредена игра е поврзана со таа сметка и ако не – не може да се игра. На пример, GTA 5 и Red Dead Redemption 2 не можат да се играат преку Интернет (барем не на официјални сервери) без оригиналната копија.
Разликата помеѓу „Keygen & Crack“
Значи, како што може да се забележи, ова се два различни методи за пиратски игри и софтвер. Сепак, понекогаш овие два методи се користат заедно.
Разликата во што е можно помалку зборови, може да гласи вака: Keygen не го менува програмскиот код, додека Crack го прави тоа.
Проблем со пиратски игри
Најголемиот проблем тука е што повеќето „пирати“ „влечат“ малициозен софтвер во нивните програми Crack или Keygen. Од која причина – само тие знаат.
Затоа се препорачува да се купи легална копија на играта, бидејќи сигурно ќе знаете дека нема вирус, ги поддржувате програмерите и сè ќе работи само. Игрите може да се најдат релативно ефтино и ако планирате да играте подолг период, вреди да ги купите.
/saznajnovo.com
Магазин
Зошто корисниците на iPhone не се воодушевени од функциите на Apple AI?
Истражувањата покажуваат млака реакција од корисниците на iPhone кон функциите на вештачката интелигенција.
Со лансирањето на iOS 18.1, Apple ги претстави долго очекуваните функции на „Apple Intelligence“ за iPhone. Сепак, наместо масовен интерес и миграција кон новите модели, одговорот на корисниците беше неочекувано слаб. Според извештајот на американската веб-страница SellCell, реакцијата кон Apple Intelligence е изненадувачки млака.
Што покажуваат податоците?
SellCell спроведе анкета меѓу корисници на iPhone кои имаат пристап до функциите на Apple Intelligence. Над 60% од испитаниците изјавиле дека не се премногу заинтересирани за овие функции и дека повеќе вреднуваат други карактеристики на своите уреди.
Три главни причини за оваа рамнодушност се:
- Недостаток на ажурирање на најновата верзија на iOS
Над 50% од корисниците не го ажурираат својот оперативен систем исклучиво поради функциите на Apple Intelligence. - Непрактичност на функциите
Многу корисници ги сметаат овие карактеристики за непрактични за секојдневна употреба. - Скептицизам за точноста на AI
Недовербата во прецизноста и сигурноста на вештачката интелигенција дополнително го намалува интересот.
Аналитичарите изразуваат сомнеж
Познатиот аналитичар Минг-Чи Куо истакнува дека нема докази дека функциите на Apple Intelligence ќе придонесат за значителен раст на продажбата на хардвер или приходите од услуги. Тој предупредува дека Apple може да се соочи со уште поголеми предизвици во текот на 2025 година.
Ограничена достапност и идни планови
Apple Intelligence моментално е достапна само во земјите со англиски јазик. Сепак, компанијата планира да ја прошири функцијата на јазици како кинески, корејски и јапонски до април 2025 година, што може да предизвика поголем интерес и популарност на овие карактеристики.
Извор: Benchmark
Магазин
OpenAI го претстави Tasks: Нов виртуелен асистент со вештачка интелигенција
Вештачката интелигенција се пробива и во светот на виртуелните асистенти.
OpenAI им зададе сериозен предизвик на технолошките компании што веќе се фалат со своите виртуелни асистенти. Како што беше најавено, OpenAI воведе бета верзија на функцијата Tasks во ChatGPT.
Според OpenAI, Tasks ќе им овозможи на корисниците на ChatGPT да извршуваат разни задачи – од поставување потсетници за купување билети за фудбалски натпревар до проверка на временската прогноза или состојбата на патиштата.
Дополнително, ChatGPT ќе ги следи разговорите со корисникот и, врз основа на нив, ќе предлага соодветни задачи кои корисникот ќе може да ги прифати или одбие.
Заканата од OpenAI ја почувствуваа и другите водечки компании на пазарот за виртуелни асистенти. Amazon планира во „следните месеци“ да ја подобри својата Alexa и да ја трансформира во целосен агент со вештачка интелигенција. Новата верзија ќе биде дизајнирана да реагира на корисничките навики, како што е автоматско вклучување или исклучување на светлата во согласност со нивниот распоред за спиење.
Од друга страна, Apple ја интегрира својата „Apple Intelligence“ во Siri со помош на ChatGPT, додека Google го надгради својот виртуелен асистент со Gemini, својот модел за вештачка интелигенција.
Извор: Zimo
Социјални мрежи
Иран ја укина забраната за социјалната мрежа „WhatsApp“ и „Google Play“
Иранските власти ја укинаа забраната за платформата за пораки WhatsApp и Google Play, што го означи првиот чекор кон олеснување на ограничувањата за интернет, објавија во вторникот иранските државни медиуми.
Иран е познат по тоа што има една од најстрогите контроли за пристап до интернет во светот. Платформите за социјални медиуми со седиште во САД, како што се Фејсбук, Твитер и Јутјуб, одамна се блокирани, но технолошките Иранци често ги заобиколуваат користејќи виртуелни приватни мрежи (ВПН).
Според извештајот на официјалната новинска агенција ИРНА, на состанокот со кој претседаваше претседателот Масуд Пезешкијан беше постигнато „позитивно мнозинство гласови“ за укинување на ограничувањата за пристап до популарните странски платформи, вклучително WhatsApp и Google Play.
– „Денес е направен првиот чекор во отстранувањето на ограничувањата на интернетот“, изјави иранскиот министер за информатичка и комуникациска технологија, Сатар Хашеми, пренесе ИРНА.
Во септември, Соединетите Држави ги повикаа големите технолошки компании да помогнат да се заобиколи онлајн цензурата во земјите кои строго го контролираат пристапот до интернет, вклучително и Иран. Ова укинување на забраните можеби е поврзано со овие меѓународни притисоци.
Овој потег на иранските власти може да сигнализира почеток на пошироко олеснување на ограничувањата, но останува да се види како ќе се развива ситуацијата и како властите ќе ја балансираат домашната контрола и глобалните притисоци.
Извор: CNN
-
Кичево2 дена
(ФОТО) Пациенти се жалат дека кругот на кичевската Болница е под снег и мраз, тешко се стигнува до медицинските врати, надлежните последно исчистиле пред два дена!
-
Временска прогноза1 ден
Доаѓаат минусни температури и преку ден, ќе имаме силен мраз и замрзнати површини
-
Хороскоп7 часа
Хороскоп за четврток (16 јануари)
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (15 јануари)
-
Магазин2 дена
(ВИДЕО) Среќна ви Нова Година со чиста душа, спокојна, и со радост и со славје и догодина со здравје, каланда на дечињата од кичевскиот хор „Митрополит Козма Пречистански“
-
Автомобили13 часа
Последните десет години овие популарни автомобилски брендови скокнале неверојатни 68 отсто за нивната куповна цена
-
Временска прогноза7 часа
Стабилизација и целосно разведрување, но со многу ниски ноќни и утрински температури, нови снежни врнежи за сега на повидок после големиот празник Богојавление „Водици“
-
Скопје14 часа
Скопјанка пријавила дека машко лице ја допирало по телото