Технологија
„Travelers Cycling“ апликација на која е прикажана велосипедската мрежа во вашиот град, давајќи дополнителен мотив за користење велосипед
Апликацијата Travelers Cycling е направена со цел да им помогне на велосипедистите, без разлика дали го користат велосипедот професионално, за релаксација или како транспортно средство. Апликацијата постои нецела година и на неа е прикажана велосипедската мрежа во неколку градови во Македонија, од каде креаторите имаат собрано информации. Велосипедската мрежа е поделена на неколку категории, меѓу кои се велосипедските патеки, тротоари / улици по кои е безбедно да се вози велосипед, а претставуваат конекција на две велосипедски патеки, планински (off-road) патеки итн.
На апликацијата може да се пронајде и најблискиот паркинг за велосипеди, локација на јавните сервиси за поправка на велосипеди како и локација на воздушни пумпи кои воглавно се наоѓаат на бензиските станици. При креирањето на апликацијата, првенствено се вклучени најпотребните информации за еден велосипедист, како на пример локацијата на фонтани / чешми кои знаат да бидат доста значајни во текот на летните денови, и известување на пречка или времен прекин на одредена велосипедска патека. Најголем дел од податоците се добиени со сопствено прибирање на податоци, но одреден дел од информациите се добиени од следбениците и соработниците.
Она што ја издвојува апликацијата е тоа што е единствена во Македонија од ваков тип. Апликацијата е целосно непрофитабилна и единствена цел и е да ги мотивира луѓето што повеќе да го користат велосипедот како превозно средство и средство за релаксација, со што би се зголемила сообраќајната култура, би се намалил сообраќајниот метеж по улиците, а како резултат на тоа би се намалило и самото загадување на воздухот.
Исто така, во делот „Блог“ може да се најдат информации и новости поврзани со велосипедизмот, како и совети за избор, правилно користење и одржување на велосипедот.
Придобивки од велосипедизмот имаат сите, не само оние кои возат, туку и оние кои се наоѓаат во своите домови, дишејќи почист воздух благодарение на совесните граѓани кои за превозно средство го одбрале токму велосипедот.
„Со мотивирањето на луѓето, бројот на велосипедисти на улиците секојдневно би се зголемувал, а со тоа и потребата од подобрена и побројна велосипедска инфраструктура би се зголемила. Со тоа градските власти би биле приморани се повеќе да инвестираат во велосипедската инфраструктура, со што би им се овозможило полесно движење на велосипедистите.“ – истакнуваат од Travelers Cycling.
Апликацијата може да се погледне на следниот линк ТУКА
Магазин
Threads ја тестира функцијата за закажување објави
Мета ја тестира функцијата за закажување објави на социјалната мрежа Threads, која им овозможува на корисниците подобра контрола во планирањето на содржините. Адам Мосери, шеф на Инстаграм, ја потврди информацијата, додавајќи дека моментално опцијата не поддржува закажување одговори. Целта е да се најде рамнотежа помеѓу планирањето на содржините и поттикнувањето разговори во реално време, што е клучен аспект на платформата.
Како функционира опцијата?
Корисниците кои се дел од тестирањето ќе можат да ја најдат опцијата за закажување преку менито со три точки во уредувачот на објави. Закажаните објави ќе бидат сместени во папката „нацрти“, каде што можат да се уредуваат, бришат или да им се менува времето на објавување. Според Мосери, оваа функција е во развој веќе неколку месеци, а првичните извештаи од истражувачот на апликации Алесандро Палуци открија дека функцијата е во активна тест-фаза.
Threads како сериозен конкурент
Марк Цукерберг неодамна објави дека Threads достигна над 100 милиони активни корисници дневно и 300 милиони месечно, што ја прави платформата сериозен конкурент на пазарот на социјалните мрежи. Овие бројки го демонстрираат потенцијалот на Threads, а новите функции како закажување објави би можеле значително да го подобрат корисничкото искуство.
Нови функции во Instagram
Покрај ова, Instagram неодамна воведе и закажување на директни пораки, додека опцијата за закажување објави на главниот извор е достапна веќе подолго време.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube TV повторно ја зголемува месечната претплата на 83 долари
Месечната претплата за YouTube TV се зголеми на 83 долари, продолжувајќи го растечкиот тренд од неговото лансирање.
Зголемување на цената од 73 на 83 долари
Од своето претставување во 2017 година со почетна цена од само 35 долари, YouTube TV постепено ја зголемуваше цената:
- 2018: 40 долари
- 2019: 50 долари
- 2020: 65 долари
- 2023: 73 долари
- 2024: 83 долари
Новата цена веќе важи за новите претплатници, додека постоечките корисници ќе ја плаќаат повисоката сума при следната наплата по 13 јануари.
Што добивате за цената?
YouTube TV првично беше замислен како поволна алтернатива за кабелската телевизија, но со ова зголемување, разликата во цената се намалува. Дополнителни пакети, како 4K Plus или спортски пакети, сè уште не се вклучени во основната претплата.
Достапни алтернативи
Додека откажувањето на претплатата останува опција, некои алтернативи нудат конкурентни понуди:
- Hulu + Live TV: Има иста цена од 83 долари, но ги вклучува Hulu, Disney+, и ESPN+ (сите со реклами).
- Sling TV: Пофлексибилна опција која чини 40 долари месечно, но е ограничена со поделба на канали во пакети кои често бараат дополнителни купувања за поширока содржина.
Со вакви зголемувања, кабелската телевизија може повторно да стане поповолна опција за корисниците кои бараат стабилност во цените.
Извор: Engadget
Социјални мрежи
Апликацијата „ТикТок“ за социјалните медиуми се соочува со проблеми, дали и предочи потенцијална забрана во САД?
Откако федералниот суд минатата недела го отфрли барањето на TikTok да го одложи законот што можеше да ја забрани апликацијата во Соединетите Држави, компанијата сега се обраќа до Врховниот суд во обид да добие повеќе време. Компанијата побара од судот привремено да го блокира законот, кој треба да стапи на сила на 19 јануари 2025 година, се вели во краткото соопштение.
– „Врховниот суд има воспоставена практика на заштита на правото на Американците на слободен говор“, напиша TikTok во објавата на X Network.
„Денес бараме Судот да го направи она што традиционално го прави во случаите на слобода на говорот: Да примени најстрога контрола на забраната за говор и да утврди дека тоа го прекршува Првиот амандман“.
Компанијата, која тврди дека законот е неуставен, го загуби првичното правно оспорување на законот претходно овој месец. Компанијата потоа побара одложување на спроведувањето на законот, повикувајќи се на изјавата на новоизбраниот претседател Доналд Трамп дека ќе го „спаси“ TikTok. Тоа барање беше одбиено во петокот.
Во својата жалба до Врховниот суд, TikTok повторно се повикува на коментарите на Трамп.
– „Не би било во ничиј интерес, ниту на странките, ниту на јавноста, ниту на судовите, доколку забраната за TikTok што произлегува од Законот стапи на сила, а новата администрација го запре нејзиното спроведување часови, денови или дури и недели подоцна. напишаа тие. Инаугурацијата на Трамп е денот откако ќе стапи на сила забраната за апликацијата.
„TikTok“ сега се надева дека Врховниот суд ќе интервенира и ќе го суспендира законот за да и даде време на компанијата да ја поднесе својата конечна правна жалба. Во спротивно, продавниците за апликации и давателите на интернет услуги ќе бидат принудени да започнат со блокирање на „TikTok“ следниот месец, со што апликацијата ќе биде недостапна за 170 милиони корисници во САД.
Извор: b92.net
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (17 декември)
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за среда (18 декември)
-
Кичево1 ден
Кичево се спрема за најубавите празнични денови од годината, плоштадот ќе биде украсен со најубавата „Витлеемската Пештера“ и огромна елка со многу подароци и лампиони
-
Кичево16 часа
Соопштение од кичевската црква Св.Петар и Павле по повод благословување и осветување на славските колачи за големиот ден Св.Николај Мирликијски
-
Временска прогноза2 дена
Засилен ветер и снег е новата метео анализа за викендот кој ни доаѓа
-
Временска прогноза20 часа
Еве какво време не очекува викендот пред нас
-
Автомобили17 часа
По нивното автомобилско стратешко партнерство, дали производителите на автомобили „Honda“ и „Nissan“ ќе се спојат?
-
Социјални мрежи17 часа
Апликацијата „ТикТок“ за социјалните медиуми се соочува со проблеми, дали и предочи потенцијална забрана во САД?