Технологија
Другата апликација на Фејсбук има 1,3 милијарди корисници и нема заштита за нивните податоци
Во ситуацијата со новите правила на корисникот на WhatsApp, малку луѓе се справиле со Facebook Messenger и податоците што им се достапни „по своја волја“
Начинот на кој популарните мобилни апликации, кои секојдневно ги користиме за да комуницираме, ги користат нашите приватни податоци и контакти е во центарот на вниманието последните две недели, откако WhatsApp ја ажурираше политиката за приватност на корисничките податоци.
Меѓу бројните текстови за тоа што значат новите правила за корисниците, за нивниот „егзодус“ од WhatsApp до Signal и Telegram како алтернативи, малкумина се занимаваа со друга голема апликација за „пораки“, сопственост на Facebook.
Ова го стори деновиве магазинот Форбс, чиј колумнист Зак Дофман, експерт за сајбер безбедност, предупреди дека 1,3 милијарди корисници на Facebook Messenger треба „да го земат WhatsApp како сериозно предупредување“ за безбедноста на нивните податоци.
Messenger, кој настана како дел од Facebook за испраќање приватни пораки, а потоа стана самостоен, е најслабата апликација од ваков вид во однос на заштитата на податоците – бидејќи нема систем за шифрирање пораки.
– Сите добро знаеме дека Facebook живее од нашите податоци. Така плаќаме за таа „бесплатна услуга“. Сепак, некои граници мора да постојат – пишува Дофман.
Со „Facebook Messenger“ не постои енкрипција „end-to-end“, како што е случајот со „WhatsApp“. Врз основа на тоа, WhatsApp може барем да тврди дека „тие не можат да ја видат содржината на корисничките пораки“.
Сепак, тоа не е случај со Messenger, предупредува Дофман и посочува дека „самиот Facebook признава дека ја следи содржината на приватните пораки меѓу корисниците“.
– Facebook дефинитивно ги споделува сите свои метаподатоци со себе! – наведува колумнист на Форбс и го наведува примерот на двајца истражувачи за сајбер безбедност (Томи Миск и Талал Хај Бакр) кои заклучиле дека социјалната мрежа презема приватни датотеки што корисниците ги испраќаат и споделуваат, како и линкови до одредени страници што се наоѓаат во пораките.
– Проблемот со Messenger, кој има пристап до сите приватни информации на корисниците, може лесно да се реши со воведување на „енкрипција end-to-end“ – заклучува Дофман.
Магазин
Threads ја тестира функцијата за закажување објави
Мета ја тестира функцијата за закажување објави на социјалната мрежа Threads, која им овозможува на корисниците подобра контрола во планирањето на содржините. Адам Мосери, шеф на Инстаграм, ја потврди информацијата, додавајќи дека моментално опцијата не поддржува закажување одговори. Целта е да се најде рамнотежа помеѓу планирањето на содржините и поттикнувањето разговори во реално време, што е клучен аспект на платформата.
Како функционира опцијата?
Корисниците кои се дел од тестирањето ќе можат да ја најдат опцијата за закажување преку менито со три точки во уредувачот на објави. Закажаните објави ќе бидат сместени во папката „нацрти“, каде што можат да се уредуваат, бришат или да им се менува времето на објавување. Според Мосери, оваа функција е во развој веќе неколку месеци, а првичните извештаи од истражувачот на апликации Алесандро Палуци открија дека функцијата е во активна тест-фаза.
Threads како сериозен конкурент
Марк Цукерберг неодамна објави дека Threads достигна над 100 милиони активни корисници дневно и 300 милиони месечно, што ја прави платформата сериозен конкурент на пазарот на социјалните мрежи. Овие бројки го демонстрираат потенцијалот на Threads, а новите функции како закажување објави би можеле значително да го подобрат корисничкото искуство.
Нови функции во Instagram
Покрај ова, Instagram неодамна воведе и закажување на директни пораки, додека опцијата за закажување објави на главниот извор е достапна веќе подолго време.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube TV повторно ја зголемува месечната претплата на 83 долари
Месечната претплата за YouTube TV се зголеми на 83 долари, продолжувајќи го растечкиот тренд од неговото лансирање.
Зголемување на цената од 73 на 83 долари
Од своето претставување во 2017 година со почетна цена од само 35 долари, YouTube TV постепено ја зголемуваше цената:
- 2018: 40 долари
- 2019: 50 долари
- 2020: 65 долари
- 2023: 73 долари
- 2024: 83 долари
Новата цена веќе важи за новите претплатници, додека постоечките корисници ќе ја плаќаат повисоката сума при следната наплата по 13 јануари.
Што добивате за цената?
YouTube TV првично беше замислен како поволна алтернатива за кабелската телевизија, но со ова зголемување, разликата во цената се намалува. Дополнителни пакети, како 4K Plus или спортски пакети, сè уште не се вклучени во основната претплата.
Достапни алтернативи
Додека откажувањето на претплатата останува опција, некои алтернативи нудат конкурентни понуди:
- Hulu + Live TV: Има иста цена од 83 долари, но ги вклучува Hulu, Disney+, и ESPN+ (сите со реклами).
- Sling TV: Пофлексибилна опција која чини 40 долари месечно, но е ограничена со поделба на канали во пакети кои често бараат дополнителни купувања за поширока содржина.
Со вакви зголемувања, кабелската телевизија може повторно да стане поповолна опција за корисниците кои бараат стабилност во цените.
Извор: Engadget
Социјални мрежи
Апликацијата „ТикТок“ за социјалните медиуми се соочува со проблеми, дали и предочи потенцијална забрана во САД?
Откако федералниот суд минатата недела го отфрли барањето на TikTok да го одложи законот што можеше да ја забрани апликацијата во Соединетите Држави, компанијата сега се обраќа до Врховниот суд во обид да добие повеќе време. Компанијата побара од судот привремено да го блокира законот, кој треба да стапи на сила на 19 јануари 2025 година, се вели во краткото соопштение.
– „Врховниот суд има воспоставена практика на заштита на правото на Американците на слободен говор“, напиша TikTok во објавата на X Network.
„Денес бараме Судот да го направи она што традиционално го прави во случаите на слобода на говорот: Да примени најстрога контрола на забраната за говор и да утврди дека тоа го прекршува Првиот амандман“.
Компанијата, која тврди дека законот е неуставен, го загуби првичното правно оспорување на законот претходно овој месец. Компанијата потоа побара одложување на спроведувањето на законот, повикувајќи се на изјавата на новоизбраниот претседател Доналд Трамп дека ќе го „спаси“ TikTok. Тоа барање беше одбиено во петокот.
Во својата жалба до Врховниот суд, TikTok повторно се повикува на коментарите на Трамп.
– „Не би било во ничиј интерес, ниту на странките, ниту на јавноста, ниту на судовите, доколку забраната за TikTok што произлегува од Законот стапи на сила, а новата администрација го запре нејзиното спроведување часови, денови или дури и недели подоцна. напишаа тие. Инаугурацијата на Трамп е денот откако ќе стапи на сила забраната за апликацијата.
„TikTok“ сега се надева дека Врховниот суд ќе интервенира и ќе го суспендира законот за да и даде време на компанијата да ја поднесе својата конечна правна жалба. Во спротивно, продавниците за апликации и давателите на интернет услуги ќе бидат принудени да започнат со блокирање на „TikTok“ следниот месец, со што апликацијата ќе биде недостапна за 170 милиони корисници во САД.
Извор: b92.net
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (18 декември)
-
Кичево2 дена
Кичево се спрема за најубавите празнични денови од годината, плоштадот ќе биде украсен со најубавата „Витлеемската Пештера“ и огромна елка со многу подароци и лампиони
-
Кичево1 ден
Соопштение од кичевската црква Св.Петар и Павле по повод благословување и осветување на славските колачи за големиот ден Св.Николај Мирликијски
-
Кичево11 часа
Дедо Мраз пристигна во Кичево, на голема радост на најмилите
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за четврток (19 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Еве какво време не очекува викендот пред нас
-
Автомобили1 ден
По нивното автомобилско стратешко партнерство, дали производителите на автомобили „Honda“ и „Nissan“ ќе се спојат?
-
Култура9 часа
Пред нас е големиот празник Св.Никола, светоцот заштитник на децата, сиромашните и работниците, за многу години најчестата слава во македонските домови!