Мобилни уреди
Google најпосле потврди: Ако ја вклучите оваа опција, смартфонот ќе ви држи повеќе батерија
Од Google најпосле потврдија дека „dark mode“ ја чува и штеди батеријата на смартфоните.
На презентацијата одржана на Android Dev Summit, од Google потврдија дека „темниот режим на работа“ на оперативниот систем и апликациите (dark mode) има позитивни ефекти врз издржливоста на батеријата кај Android.
„Dark mode“ е опција која ја менува бојата на темата од оперативниот систем или апликацијата во црна. Долго време се дебатираше за ефектот на оваа опција врз издржливоста на батеријата, но ова е прв пат тоа отворено да биде потврдено, пишува Business Insider.
Во текот на презентацијата од Google го прикажаа податокот за ефективноста на „темниот режим на работа“ врз батеријата кога се користи на апликацијата YouTube. Се покажа дека на полна светлина, „dark mode“ штеди 43% од батеријата во споредба со нормалниот режим на работа (normal mode), кој користи многу бела боја.
Од Google признаа дека згрешиле со тоа што ги охрабрувале развојните инженери на апликации да користат бела боја. Многу апликации им нудат на корисниците „темен режим на работа“, но не сите. Повеќето како главна ја користат токму белата боја.
Така што, ако сакате смартфонот подолго да ви држи батерија, сега и официјално знаете што да направите.
Инаку, постојат апликации кои ја трошат батеријата повеќе од другите. Така, на пример, Snapchat троши најмногу батерија во мирување. Популарниот Tinder, исто така, „јаде“ многу батерија поради следење на локацијата. Microsoft Outlook постојано ја проверува и освежува новата пошта. Аплкацијата од Facebook е вистински предатор за батеријата. Затоа, најдобро е да ја користите Lite верзијата од Facebook.
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
Магазин
Еве колку ќе чинат Redmi Note 14 телефоните во Европа
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили14 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт11 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин11 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година