Следете не

Автомобили

Колку чини замена на батериите од моделите 3 на производителот „Тесла“

Објавено пред

на

Покрај загриженоста за опсегот и времето на полнење на батеријата, постои уште една работа што потенцијално го нарушува спокојството на сопствениците на електрични автомобили

Станува збор за трошоците за замена на големите батерии кои се користат за напојување на погонскиот систем на возилото. Тука зборуваме за најскапата компонента на електричните автомобили, и додека производителите поговорно нудат дарежливи гарантни периоди на батерии за да го ублажат стравот на возачот, кога ќе дојде време за замена (надвор од гаранција), тоа може да биде многу „болно“. Особено, замената на батеријата за Tesla Model 3 чини скоро 16.000 долари, што е сума за која можете да купите повеќе од солиден „половен автомобил“.

Актуелната автомобилска компанија посочува дека иако повеќето гаранции за батерии во автомобилите се осум години или 160.000 милји, има работи што не се вклучени во него. Гаранцијата опфаќа дефекти и проблеми што произлегуваат во производството, но не и штета што може да биде предизвикана од сопственикот.
Во конкретниот случај, фактурата од 16.000 долари оди на сметката на автомобилот што очигледно слета на (премногу) голем камен, што резултираше со оштетување на батеријата, која лежи под кабината на возилото. Ударот на каменот беше третиран како „втора надворешна причина“, така што штетата не е покриена со гаранцијата.

Само батеријата, наведена под „ASY, HVBAT, 75 KWH, AWD, KELVIN, 1PH, M3, RMN (113737501-K)“ на фактурата, чини 13.500 американски долари, а „RMN“ значи „обновена“. Ова е вообичаена практика при обезбедени поправки, да се користат реновирани делови каде што е можно, така што ништо не изненадува. Она што изненадува е вкупната цена на штетата предизвикана од каменот – 16.550,67 американски долари, каде 2.299,27 американски долари се однесуваат на „рацете“. Вредноста на работниот час варира од услуга до услуга, но одделот на Тесла наплатува околу 175 УСД за работен час, а за комплетната работа потребни се нешто повеќе од 13 часа.

Во 16.550,67 американски долари се вклучени и трошоците за штета предизвикана од ударот на каменот, кој вклучува предни аеродинамички компоненти и заштитна плоча, која не е толку скапа – 165 или 200 долари. Заштитниот панел дефинитивно ќе треба да се отстрани за да дојде до батеријата. Постојат некои други работи што мораа да бидат заменети, како што се електрични инсталации и течноста за ладење на батеријата, па затоа е безбедно да се каже дека замена на батеријата на Тесла во овластен сервисен центар чини скоро 16 000 американски долари.

Иако секогаш сме за целосна замена на оштетените компоненти на телото, во случај на батерија, подобро е да се обнови пакетот. Како што знаеме, содржи скапи ретки минерали и е поеколошки за едноставно преработка. Батериите се скоро целосно изработени од рециклирани материјали, па зошто да не е случај и со погонските батерии?

Како што добро забележаа во „Тековна автомобилска компанија“, ова не е една голема ќелија, туку неколку модули, секој од нив содржи стотици ќелии. Ако еден модул не успее, остатокот може да функционира без него.

Автомобили

Lamborghini го одложи првиот електричен модел до 2029 година

Објавено пред

на

Иако Lamborghini со ентузијазам го промовира својот хибриден суперспортски автомобил Revuelta, нивниот прв целосно електричен модел, Lanzador, нема да биде подготвен за производство пред 2029 година.

Причини за одложувањето

Се претпоставува дека падот на побарувачката за електрични автомобили е клучната причина за одложувањето. Lamborghini се приклучува на листата на компании кои решија да ги одложат своите електрични модели, поради нестабилноста на пазарот и долгорочните предизвици.

Изјава на извршниот директор

Првиот човек на компанијата, Стефан Винкелман, потврди дека концептот на електричниот GT четирисед Lanzador, претставен минатата година, нема да започне со сериско производство пред 2029 година, што е 12 месеци одложување според првичните планови.

Во изјавата, Винкелман додаде дека компанијата сè повеќе размислува за употреба на синтетички горива, бидејќи верува дека суперспортските автомобили на електричен погон немаат долг рок на одржливост.

Поглед кон иднината

Дополнителна јасност околу иднината на индустријата и стратегијата на Lamborghini се очекува по конечната одлука на Европската унија за забрана на производство и продажба на возила со мотори со внатрешно согорување (ICE).

Извор: Index

Прочитај повеќе...

Автомобили

По нивното автомобилско стратешко партнерство, дали производителите на автомобили „Honda“ и „Nissan“ ќе се спојат?

Објавено пред

на

Јапонските производители на автомобили „Нисан Мотор“ и „Хонда Мотор“ наводно планираат да започнат преговори за спојување за подобра конкуренција во глобалната автомобилска индустрија која брзо се менува, објави во вторникот весникот „Никеи“ преку нивниот медиум nikkei.com

„Honda“ и „Nissan“ размислуваат да работат под холдинг компанија и наскоро ќе потпишат меморандум за разбирање, се вели во извештајот. Тие, исто така, сакаат на крајот да го доведат Mitsubishi Motors, во кој Nissan е најголем акционер со 24% удел, под холдинг компанија.

Комбинираната компанија Nissan-Honda-Mitsubishi би значела повеќе од 8 милиони продажби на возила годишно, според Nikkei. Тоа ќе ја стави компанијата меѓу најголемите светски производители на автомобили, но сепак под колегата јапонски производител на автомобили Toyota Motor, со 11,2 милиони во 2023 година, како и германскиот производител на автомобили Volkswagen, кој објави продажба од 9,2 милиони возила минатата година.

Во слични изјави, Honda и Nissan ниту ја потврдија ниту ја демантираа пријавата: „Пријавената содржина не беше објавена од нашата компанија“, рече Хонда. „Како што беше најавено во март оваа година, Honda и Nissan истражуваат различни можности за идна соработка, искористувајќи ги меѓусебните силни страни. Ќе ги известиме нашите засегнати страни за какви било ажурирања во соодветно време“.

Извештајот за спојување следи откако двата јапонски производители на автомобили формираа стратешко партнерство на почетокот на оваа година за заеднички автомобилски компоненти и софтвер.

Таквото поврзување би било најголемото спојување на автомобилската индустрија откако Fiat Chrysler се здружи со француската PSA Groupe за да го формира Stellantis во јануари 2021 година.

Авто-консултантите и другите експерти неодамна повикаа на повеќе спојувања и превземања за да ги споделат трошоците и подобро да се натпреваруваат со брзорастечките кинески производители на автомобили, како и со американскиот лидер на целосно електрични возила Тесла.

Акциите на Honda со кои се тргува во САД пораснаа за околу 2% во пладневното тргување во вторникот. Акциите на Nissan скокнаа за повеќе од 11% на отворениот пазар.

Извор: nikkei.com

Прочитај повеќе...

Автомобили

Електричните возила и plug-in хибридите покажуваат повеќе дефекти од бензинските автомобили

Објавено пред

на

Новата студија на Consumer Reports, спроведена врз повеќе од 300.000 автомобили, открива дека електричните возила и plug-in хибридите имаат значително повеќе технички проблеми во споредба со традиционалните автомобили со мотори со внатрешно согорување.

  • Електричните автомобили имаат во просек 42% повеќе дефекти.
  • Plug-in хибридите забележуваат дури 70% повеќе проблеми во однос на бензинските возила.

Причини за дефектите

Главната причина за овие проблеми е тоа што технологијата на електричните возила е релативно нова. Аналитичарот Стивен Елек од Consumer Reports истакнува дека:

  • Електричните автомобили имаат дефекти што варираат од мали, како што се шкрипење на сопирачките и дефекти на внатрешните компоненти, до посериозни проблеми со батериите, моторите и погонските системи.
  • Plug-in хибридите се особено проблематични поради нивната комплексност, која произлегува од користењето на два различни погонски системи: електричен мотор и мотор со внатрешно согорување.

Од друга страна, традиционалните хибриди, кои со текот на времето беа значително подобрени, покажуваат доверливост слична на бензинските автомобили.

Ризици од пожар кај електричните возила

Студијата посочува и на потенцијалните опасности од пожари кај електричните автомобили, предизвикани од батериите што содржат литиум и други хемикалии.

  • Овие батерии можат да испуштаат токсични гасови при согорување, што може да предизвика оштетување на респираторниот систем.
  • Гаснењето на пожарите кај електричните возила бара специјализирана опрема, што ја комплицира ситуацијата.

Доверливост на автомобилските марки

Во поглед на доверливоста:

  • Toyota се истакнува како најсигурен производител.
  • Rivian, американски бренд за електрични возила, има најнизок рејтинг поради предизвиците со новите технологии.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Кичево58 минути

Утре ќе се изведуваат градежни работи на патот кон „Крушино“ – с.Кнежино, за таа цел ќе има времен прекин на сообраќај додека не се завршат активностите

Градежна механизација и оператива на изведувачот ГД „Гранит“ – АД Скопје во текот на утрешниот ден (петок) 20.12.2024 во временски...

Временска прогноза2 часа

Детали за новиот студен бран кој доаѓа од утре, посебно внимание за тие кои ќе патуваат преку македонските превои

Под влијание на многу ладен циклон и низок воздушен притисок, секако поврзан со студена воздушна маса од север, а циклонскиот...

Македонија2 часа

Намалена видливост поради магла на следните сообраќајници, додека од денес кај Фариш-Прилеп ќе се изведуваат градежни работи

АМСМ известува дека сообраќајот на државните патишта се одвива тековно во зимски услови, по претежно суви коловози. Постои намалена видливост...

Спорт2 часа

Македонската футсал селекција одигра нерешено против Андора на домашен терен

Футсал А репрезентацијата на Македонија одигра нерешено 1:1 против селекцијата на Андора на домашен терен во рамките на квалификациите за...

Технологија3 часа

nVIDIA „RTX 5080“ добива побрза „GDDR7“ меморија од „RTX 5090“, што значително ќе ги подобри перформансите

Перформансите на претстојниот GeForce RTX 5080 се очекува да бидат на ниво на RTX 4090 или уште подобри, благодарение на...

Македонија6 часа

МВР: Не отварајте сомнителни линкови и датотеки прикачени во е-маил пораки и не споделувајте лични податоци со непознати лица!

Во врска со зголемениот број на измами што годинава беа забележани, а кои опфаќаат фишинг напади и случаи на лажно...

Хороскоп20 часа

Хороскоп за четврток (19 декември)

ОВЕН Доаѓа време во кое ќе успеете да остварите успех на работно поле. Конечно ќе бидете задоволни со својата работа....

Свет22 часа

Јапонската ракета „Каирос“ откажа неколку минути по полетувањето

Јапонската компанија Space One ја истражува причината за неуспехот на ракетата Kairos, која абортираше по десет минути поради нејзиниот автономен...

Спорт1 ден

Вчера во ФФМ се одржа работилница за финансиски критериуми во клупско лиценцирање

Вчера во „Куќата на фудбалот“ се одржа работилница за финансиските критериуми во процесот на клупско лиценцирање, која беше организирана со...

Култура1 ден

Пред нас е големиот празник Св.Никола, светоцот заштитник на децата, сиромашните и работниците, за многу години најчестата слава во македонските домови!

Пра­вос­лав­ни­те хрис­ти­ја­ни во Ма­ке­до­ни­ја од утре го праз­ну­ва­ат Све­ти Ни­ко­ла Чу­дот­во­рец, све­те­цот заш­тит­ник на де­цата, мо­реп­лов­ците, де­вој­ките, си­ро­маш­ните, уче­ни­ците, пе­ка­рите,...

НАЈЧИТАНИ