Мобилни уреди
Моторола претстави два евтини, но моќни телефони
Додека светот чека на “Моторола” да го претстави својот премиум телефон, компанијата лансираше два нови прифатливи уреди.
Двата телефони се направени од метал и стакло, материјали што најчесто можеме да ги видиме на скапи уреди.
Покрај тоа, спецификациите не се помалку импресивни, со оглед на нивната цена.
Мото G6 и Moto G6 Play.
Се чини дека деновите на пластични куќишта се зад нас и “Моторола” сакаат новите телефони да изгледаат скапи.
И компанијата успеа во тоа – по цена од под 300 долари.
Мото G6 поседува 5,7-инчен Full HD екран, Qualcomm Snapdragon450 чип, 3 или 4GB RAM меморија, 32 или 64GB внатрешна меморија и задна 5MP и 8MP предна камера.
Сето ова ќе напојува 3.000mAh батерија.
Moto G6 Play е малку поскромен, како што е неговата цена.
5,7-инчен дисплеј, но резолуцијата е само до HD +. Процесор, исто така е променет на Snapdragon 427, како и работа на внатрешната меморија.
Сепак, добивате поголема батерија од 4.000mAh.
Цена на моделот Мото G6 се движи од 249 американски долари, а основната верзија на Мото G6 199 американски долари.
Мото Е5 Plus и Мото Е5 Play
Додека E5 Плус бидат достапни само во Америка, Е5 Play ќе пристигне во различни делови на светот.
Овие се доста солидни телефони, по многу ниска цена.
Поголемите модели доаѓаат со екран со 6-инчен HD, Snapdragon 435 процесор, 3GB RAM меморија, задна 12MP и 8MP предна камера и 5.000m батеријата.
Play Модел E5 има сличен квалитет, но има помал екран (5,2 инчи), 425 или 427 Snapdragon екран (во зависност од земјата),5MP предна и 8MP задна камера, и помала батерија од 2.800m.
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
Магазин
Еве колку ќе чинат Redmi Note 14 телефоните во Европа
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза11 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили13 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт10 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин10 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година