Свет
Најдобрите автомобилски ентериери за 2018 година – Wards Auto Top 10 (ФОТО)
Традиционално, Wards Auto ја креираше овогодинешна листа на 10 најдобри автомобилски ентериери
Во игра биле вкупно 40 модели, од кои некои сосема нови, додека други значително подобрени за 2018 година. На крајот, само десет влегле во финалната листа.
Уредниците на публикацијата во своето објаснување за листата велат дека автомобилските производители сè повеќе гравитираат кон концептуални решенија, давајќи им предност пред „мејнстрим“ решенијата. Овогодинешните победници се од различни категории, од достапниот Hyundai Kona до моќната Porsche Panamera, со ценовен опсег од 29.775 до 201.540 долари.
Она што секако е изненадувачки е тоа што црвената е една од најпопуларните бои за ентериер, бидејќи дури пет модели на листата ја користеле оваа боја за седиштата или панелите на вратата, или како главна боја односно боја за акцентирање на некои делови.
Во продолжение најдобрите десет по азбучен редослед:
Chevrolet Equinox (36.375 долари)
Wards Auto ја фали стилската експресивност и квалитет на дизајнот на ентериерот на новиот Equinox, шестиот Chevrolet, награден од оваа публикација. Меките, премиум материјали, „извонредниот“ инфо-забавен систем и изненадувањата во форма на вентилација и загревање на задните седишта и управувачот, придонеле овој модел високо да котира.
Hyundai Kona (29.775 долари)
И покрај релативно ниската цена, Kona не е ефтина кога станува збор за внатрешноста. Додека црната боја за внатрешноста е доминантна во овој сегмент, јужнокорејскиот кросовер ги поместува границите со „неон зелени“ завршетоци. Ова им се допаднало на уредниците.
Infiniti QX50 (58.195 долари)
Новиот QX50 е пофален дека е многу близу до концептните автомобили во однос на дизајнот. Внатрешноста на овој модел е во исто време „жива, релаксирачка и инспиративна“. Прекрасната текстура, необичната комбинација на бои и висококвалитетни материјали го прават јапонскиот премиум CUV еден од најдобрите ентериери на четири тркала.
Kia Stinger (48.350 долари)
овиот модел предводник во гамата на Kia, Stinger, на јужнокорејскиот производител му го носи петтиот трофеј во рамките на изборот Wards 10 Best Interiors. Спортско-луксузната атмосфера во салонот се карактеризира со многу добра завршна обработка.
Lexus LS 500 (89.780 долари)
Облечен во „спектакуларна комбинација на бои“, ентериерот на LS 500 е четврта награда за Lexus во рамките на изборот. Според уредниците слаби точки нема, така да сè е извонредно, од „небото“ до подот.
Lincoln Navigator (96.570 долари)
Уште едen луксузен примерок од американско потекло. Внатрешноста на Navigator предизвикува восхит, според уредниците. Просторот во салонот не само што е убав, туку е исклучително функционален со електро регулирани наслони на седиштата во вториот и третиот ред, а возачкото седиште може да се прилагоди во дури 30 правци.
Porsche Panamera (201.540 долари)
Најскапиот модел на листата, Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Извонредниот избор на квалитетни материјали, површини пријатни на допир, но и одличниот дизајн (ревидирана и редизајнирана централна конзола) ја прават внатрешноста на Panamera исклучително пожелна.
Ram 1500 (65.945 долари)
Внатрешноста на добро познатиот 4×4 камионет во Limited пакетот на опрема се одликува со внимание на секој детал, како и прекрасна комбинација на бои. Исто така, една од доминантните работи е големиот, вертикален, 12-инчен екран, кој, освен што е атрактивен, е исклучително функционален.
Range Rover Velar (91.830 долари)
Ова е третиот најскап модел на овогодинешната листа. Удобност, завршна обработка, дизајн … сè е во совршена рамнотежа од аспект на луксузот, спортски изглед и високотехнолошките аспекти. Вистински модерен „аристократски“ амбиент и дефинитивно еден од најдобрите ентериери за 2018 година.
Toyota Camry (39.253 долари)
Доказ дека еден типичен „мејнстрим“ производ може да се најде меѓу најдобрите. Адутите доаѓаат во оригинална комбинација на бои со црвена кожа и црни и сребрени акценти. Исто така, централната конзола отстапува од актуелните конфекциски начела.
Свет
Јапонската ракета „Каирос“ откажа неколку минути по полетувањето
Јапонската компанија Space One ја истражува причината за неуспехот на ракетата Kairos, која абортираше по десет минути поради нејзиниот автономен систем за самоуништување.
Јапонската „Спејс 1“ го прекина летот на својата ракета „Каирос“ набргу по полетувањето во средата, што го означи вториот неуспешен обид за девет месеци да стане првата јапонска приватна компанија што испрати сателит во вселената.
Тоа е најновото во низата неуспеси во развојот на ракетите на Јапонија, бидејќи владата се обидува да ја зајакне домашната вселенска индустрија со цел од 30 лансирање ракети годишно до почетокот на 2030-тите. Властите се посветени да ја претворат Јапонија во центар на азискиот вселенски сообраќај.
Вториот лет на Каирос, кој траеше само десет минути, беше прекинат затоа што „да се оствари неговата мисија би било тешко“, рече Space One во е-пошта до новинарите. „Несоодветните поставки за летот го активираа автономниот систем за самоуништување на ракетата, иако не беа пронајдени никакви хардверски проблеми“, рече Space One. Компанијата најави истрага.
Сликите во живо од локалната власт на префектурата Вакајама покажаа дека 18-метарската ракета со цврсто гориво полетала од вселенското пристаниште Кии во западна Јапонија во 11 часот по локално време, но ја губи стабилноста на својата траекторија додека се искачувала.
Ракетата, која се упати во орбитата на надморска височина од околу 500 километри над површината на Земјата, носеше пет мали сателити, вклучително и еден од Тајванската вселенска агенција.
Space One со седиште во Токио е основана во 2018 година од Canon Electronics, воздухопловната поделба на IHI Corporation, градежната компанија Shimizu и банката поддржана од државата, со цел до 2029 година да лансира 20 мали ракети годишно за да се задоволи зголемената побарувачка за лансирање сателити. .
На својот прв лет во март, Каирос, кој носеше јапонски владин сателит, експлодираше пет секунди по лансирањето.
Други неодамнешни јапонски проекти за ракети исто така се соочија со неуспеси.
Јапонската агенција за истражување на вселената (JAXA) го одложи дебитантскиот лет на новата ракета со цврсто гориво Epsilon S, откако нејзиниот тест минатиот месец по втор пат не успеа.
Поголемата ракета H3 на JAXA на течно гориво, исто така, не успеа при нејзиното инаугуративно лансирање во март 2023 година, но нејзините следни три летови оваа година сепак беа успешни.
Во 2019 година, Interstellar Technologies стана првата јапонска компанија која испрати ракета во вселената без товар, но нејзиниот орбитален фрлач Zero сè уште е во развој, пренесува balkans.aljazeera.net
Свет
Во Италија стапи на сила новиот ригорозен закон за возачи кои управуваат возило под дејство на алкохол
Во Италија стапи на сила новиот Закон за патишта. Овој закон, предложен од министерот за транспорт, Матео Салвини, ги заострува казните за користење на мобилни телефони при возење и возење под дејство на алкохол во обид да се спречат сообраќајни несреќи.
Законот ги зголеми казните за користење мобилни телефони за време на возење, во износ од 250 до 1.000 евра и еднонеделна забрана за возење доколку возачот веќе има негативни бодови, пренесе Анса.
Според новиот закон, тримесечна забрана за возење и глоба од 1.400 евра може да се изрече на возачите кои ќе го повторат прекршокот. Казните за возење под дејство на алкохол се движат од 573 до 2.170 евра и одземање на дозволата од три до шест месеци доколку нивото на алкохол во крвта е меѓу 0,5 и 0,8 промили.
На возачите со ниво на алкохол во крвта од 0,8 до 1,5 промили им се заканува парична казна до 3.200 евра, забрана за возење од шест месеци до една година и затворска казна од шест месеци. Доколку алкохолот е поголем од 1,5 промили, казната може да достигне и до 6.000 евра, тоа значи забрана за управување со возило до две години и затворска казна до една година.
Лицата фатени како возат под дејство на дрога се соочуваат со забрана до три години. Според новиот закон, луѓето кои ги напуштаат животните на страната на патот се соочуваат со губење на лиценцата меѓу шест месеци и една година.
Тие ризикуваат и седум години затвор доколку несреќата ја предизвика напуштено животно.
Извор: b92.net
Свет
Википедија под зголемена контрола во Индија
Судските постапки против Википедија во Индија продолжуваат, бидејќи земјата се стреми кон поголема контрола врз содржините на платформата. Министерството за информации и радиодифузија на Индија испрати официјално известување до Википедија поради загриженост за пристрасни и неточни информации на страницата. Овој развој е дел од поширок случај што се води пред Високиот суд во Делхи, каде Википедија се соочува со обвинувања за дезинформации.
Високиот суд во Делхи го опиша отворениот модел на уредување на Википедија како „опасен“, истакнувајќи загриженост за неограничените можности за уредување од страна на корисниците. Судот предупреди дека ваквите функции може да доведат до објавување на штетни или неточни информации и бара воспоставување на механизам за справување со потенцијалните злоупотреби.
И покрај притисокот, Википедија одбива да го открие идентитетот на корисниците кои ги направиле измените на спорните страници. Застапниците на Википедија го бранат нејзиниот модел на уредување, што значи дека судскиот процес би можел да стане подолг и покомплексен, со длабоки импликации за иднината на платформата во Индија.
Извор: indiatvnews
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили13 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт11 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин10 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година