Автомобили
Рено одбележува 60 години од постоењето на верзијата „4L“, вистинската икона на брендот со продадени повеќе од 8 милиони возила
Во 2021 година, ја одбележуваме 60-годишнината од постоењето на Renault 4L, неверојатна успешна приказна, со продадени повеќе од осум милиони возила во повеќе од сто земји во период од 30 години. 4L не е само автомобил, туку вистинска икона.
И покрај неизвесната здравствена состојба, прославите на годишнината ќе се одржуваат редовно во текот на целата година, претежно користејќи ги социјалните мрежи.
По повод 60-годишнината, дизајнирана е официјална програма со бројни настани што ќе се случуваат на 4-ти и 14-ти ден од секој месец на социјалните мрежи, и ќе вклучува ексклузивна содржина креирана од фановите за обожавателите, вклучително и интервјуа со колекционери и познати личности. Целта на сите овие настани е да се потсетиме на целата историја на автомобилот што ја одбележа неговата ера.
Благодарение на неговиот статус како симбол на поп-културата, овој автомобил од минатото е исто така автомобил на денешницата, и зошто да не стане автомобил на иднината? Официјалната програма може да се промени во зависност од развојот на епидемиолошката состојба, а на локално ниво може да биде придружена со дополнителни активности.
ФЕВРУАРИ – Рено за оваа годишнина го ангажираше графичкиот дизајнер и илустратор Грег, водечки уметник во областа на спортски илустрации. Грег создаде повеќе од 12 ексклузивни модели 4L, и тој беше инспириран од дизајнот и околностите на различните епохи во кои ова мало Рено беше популарно. Илустрациите ќе се објавуваат во текот на целата година.
Годишнината исто така ќе биде можност да ја покажете вашата посветеност и страст кон популарната четворка, но и да ги откриете многуте прекрасни приказни раскажани зад воланот на тој култен автомобил. (од 8 февруари на социјалните мрежи)
Верзија на моделот „Parisienne“ 4L ќе биде изложена на излогот на Елисејските полиња на марката, L’Atelier Renault, од 14-ти февруари. Оваа верзија е добро позната на сите, а единствената шема на испреплетена фитил е истакната на телото.
МАРТ – Renault Classic, одделот задолжен за зачувување на наследството на брендот Renault, ќе претстави 30 примероци од моделот Renault 4, почнувајќи од март. За оваа пригода е дизајнирана специјална сценографија, на која ќе се истакнат 12 култни верзии.
АПРИЛ – Бидејќи моделот 4L е навистина безвременско возило, тој отсекогаш бил омилен додаток за најмладите што можеле да играат, дури и денес … Неколку инфлуенсери ќе го покажат своето искуство за тој автомобил преку забавни кратки филмови направени во техниката на стоп анимација. За филмовите ќе користи колекција минијатури на Рено.
МАЈ – Целокупната колекција на предмети поврзани со моделот 4L, внимателно избрана и дизајнирана специјално за неговиот 60-ти роденден, ќе биде достапна во продавницата на Л’Ателје Рено, на бр. 53, Авенија на Шанзелизе и ќе биде достапна за купување преку Интернет.
Renault ќе објави серија видеа во мај кои ги откриваат тајните на 4L преку неговите различни верзии. Исто така, тоа ќе биде можност да се соберат приказни за луѓе кои пораснале со моделот 4L, за колекционери, но и за сите оние кои ја напишале историјата на овој автомобил во Рено.
ЈУЛИ – Моделот 4L, вистинска легенда на филмските екрани, прославен со бројни улоги на големото платно, ќе го постави црвениот тепих на 74-то издание на Меѓународниот филмски фестивал во Кан.
Изложбата „4L – икона на поп-културата“ ќе ја започне својата летна приказна во Ателје Рено, на најубавата авенија во светот. Тоа ќе биде можност да се запознаете со новиот модел 4L, но и за многу други изненадувања.
СЕПТЕМВРИ – Услугата за споделување возила Zity ќе го поздрави моделот 4L на новиот состанок на електрично возило.
НОЕМВРИ – Комбе 4L кое одолеа на дожд и сонце крие уште едно изненадување за вас.
Автомобили
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
Правилното одржување на автомобилот во зимските месеци е клучно за заштита на каросеријата од сол, нечистотија и ниските температури. Германскиот автомобилски клуб ADAC објави неколку важни совети за негата на автомобилите во зима, посебно кога станува збор за миењето.
Термички шок и оштетување на лакот
Кога водата во автопералната, загреана на 10–30 °C, доаѓа во контакт со металните делови на автомобилот изложени на екстремно ниски температури, може да дојде до термички шок. Овој шок може да предизвика оштетување на површината, особено на места каде што лакот е веќе оштетен или надополнет. Иако овие оштетувања може да не бидат веднаш видливи, тие имаат долгорочни последици врз каросеријата.
Ризик од замрзнување
При екстремно ниски температури, зголемен е ризикот од замрзнување на:
- Водата во бравите
- Гумените заптивки, што може да доведе до нивно пукање и загуба на функционалност.
Затоа, ADAC препорачува миење на автомобилите само при поблаги температури или во загреани перални.
Совети за одржување на автомобилот во зима
- Миење на поблаги температури – Избегнувајте миење на автомобилот кога температурите се екстремно ниски.
- Загреани перални – Користете перални кои обезбедуваат затоплена околина за да се спречи термичкиот шок.
- Сушење на критичните делови – По миењето, избришете и исушете ги деловите како што се бравите и гумените заптивки.
- Користење специјални производи за нега – Нанесете гумени производи за одржување за да спречите пукање или замрзнување на заптивките.
Правилната зимска нега може значително да го продолжи векот на автомобилот, зачувувајќи ја неговата функционалност и изглед.
Извор: Phoenix
Автомобили
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
Еден од најпознатите мотори во историјата на автомобилската индустрија, VR6, официјално заминува во историјата. На 12 декември, Volkswagen го заврши производството на овој мотор, со што се стави крај на 34 години постоење и употреба во бројни модели на компанијата.
Историја и употреба на VR6
Моторот VR6 првпат беше претставен во 1991 година на саемот за автомобили во Женева. Од тогаш, тој беше вградуван во широк спектар на модели на Volkswagen, меѓу кои:
- Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Transporter, Sharan, CC и Beetle.
- Беше користен и од други брендови во групацијата Volkswagen, како што се Porsche Cayenne, Audi Q7, Seat Leon и Skoda Superb.
- Дури и Mercedes-Benz го користеше VR6 во моделот Vito, прилагодувајќи го за нивните потреби.
За време на своето производство, VR6 моторот беше произведен во импресивни 1,87 милиони единици, станувајќи симбол на иновацијата и технолошката напредност на Volkswagen.
Еколошки стандарди и крајот на VR6
Поради зголемените еколошки барања, производството на VR6 беше прекинато во Европа уште во средината на 2010-тите. Сепак, производството продолжи за северноамериканскиот и кинескиот пазар. Зголемениот притисок за намалување на емисиите на гасови и потребата за поекономични решенија го принудија Volkswagen да се насочи кон мотори со четири цилиндри.
Модерните четирицилиндрични мотори не само што ги исполнуваат строгите еколошки стандарди, туку и се компатибилни со модуларните платформи на компанијата, овозможувајќи нивна широка употреба во различни модели.
Крај на една ера
Завршувањето на производството на VR6 претставува значајна пресвртница за Volkswagen. Компанијата сега се фокусира на развој на поекономични, пофлексибилни технологии и електрични возила. Сепак, за љубителите на класичните автомобили, VR6 останува симбол на иновацијата и моќта на моторите од претходните децении.
Извор: Telegraf
Автомобили
Lamborghini го одложи првиот електричен модел до 2029 година
Иако Lamborghini со ентузијазам го промовира својот хибриден суперспортски автомобил Revuelta, нивниот прв целосно електричен модел, Lanzador, нема да биде подготвен за производство пред 2029 година.
Причини за одложувањето
Се претпоставува дека падот на побарувачката за електрични автомобили е клучната причина за одложувањето. Lamborghini се приклучува на листата на компании кои решија да ги одложат своите електрични модели, поради нестабилноста на пазарот и долгорочните предизвици.
Изјава на извршниот директор
Првиот човек на компанијата, Стефан Винкелман, потврди дека концептот на електричниот GT четирисед Lanzador, претставен минатата година, нема да започне со сериско производство пред 2029 година, што е 12 месеци одложување според првичните планови.
Во изјавата, Винкелман додаде дека компанијата сè повеќе размислува за употреба на синтетички горива, бидејќи верува дека суперспортските автомобили на електричен погон немаат долг рок на одржливост.
Поглед кон иднината
Дополнителна јасност околу иднината на индустријата и стратегијата на Lamborghini се очекува по конечната одлука на Европската унија за забрана на производство и продажба на возила со мотори со внатрешно согорување (ICE).
Извор: Index
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (19 декември)
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за петок (20 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Детали за новиот студен бран кој доаѓа од утре, посебно внимание за тие кои ќе патуваат преку македонските превои
-
Кичево1 ден
Утре ќе се изведуваат градежни работи на патот кон „Крушино“ – с.Кнежино, за таа цел ќе има времен прекин на сообраќај додека не се завршат активностите
-
Македонија1 ден
МВР: Не отварајте сомнителни линкови и датотеки прикачени во е-маил пораки и не споделувајте лични податоци со непознати лица!
-
Свет2 дена
Јапонската ракета „Каирос“ откажа неколку минути по полетувањето
-
Временска прогноза43 минути
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили5 часа
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години