Автомобили
Рено одбележува 60 години од постоењето на верзијата „4L“, вистинската икона на брендот со продадени повеќе од 8 милиони возила
Во 2021 година, ја одбележуваме 60-годишнината од постоењето на Renault 4L, неверојатна успешна приказна, со продадени повеќе од осум милиони возила во повеќе од сто земји во период од 30 години. 4L не е само автомобил, туку вистинска икона.
И покрај неизвесната здравствена состојба, прославите на годишнината ќе се одржуваат редовно во текот на целата година, претежно користејќи ги социјалните мрежи.
По повод 60-годишнината, дизајнирана е официјална програма со бројни настани што ќе се случуваат на 4-ти и 14-ти ден од секој месец на социјалните мрежи, и ќе вклучува ексклузивна содржина креирана од фановите за обожавателите, вклучително и интервјуа со колекционери и познати личности. Целта на сите овие настани е да се потсетиме на целата историја на автомобилот што ја одбележа неговата ера.
Благодарение на неговиот статус како симбол на поп-културата, овој автомобил од минатото е исто така автомобил на денешницата, и зошто да не стане автомобил на иднината? Официјалната програма може да се промени во зависност од развојот на епидемиолошката состојба, а на локално ниво може да биде придружена со дополнителни активности.
ФЕВРУАРИ – Рено за оваа годишнина го ангажираше графичкиот дизајнер и илустратор Грег, водечки уметник во областа на спортски илустрации. Грег создаде повеќе од 12 ексклузивни модели 4L, и тој беше инспириран од дизајнот и околностите на различните епохи во кои ова мало Рено беше популарно. Илустрациите ќе се објавуваат во текот на целата година.
Годишнината исто така ќе биде можност да ја покажете вашата посветеност и страст кон популарната четворка, но и да ги откриете многуте прекрасни приказни раскажани зад воланот на тој култен автомобил. (од 8 февруари на социјалните мрежи)
Верзија на моделот „Parisienne“ 4L ќе биде изложена на излогот на Елисејските полиња на марката, L’Atelier Renault, од 14-ти февруари. Оваа верзија е добро позната на сите, а единствената шема на испреплетена фитил е истакната на телото.
МАРТ – Renault Classic, одделот задолжен за зачувување на наследството на брендот Renault, ќе претстави 30 примероци од моделот Renault 4, почнувајќи од март. За оваа пригода е дизајнирана специјална сценографија, на која ќе се истакнат 12 култни верзии.
АПРИЛ – Бидејќи моделот 4L е навистина безвременско возило, тој отсекогаш бил омилен додаток за најмладите што можеле да играат, дури и денес … Неколку инфлуенсери ќе го покажат своето искуство за тој автомобил преку забавни кратки филмови направени во техниката на стоп анимација. За филмовите ќе користи колекција минијатури на Рено.
МАЈ – Целокупната колекција на предмети поврзани со моделот 4L, внимателно избрана и дизајнирана специјално за неговиот 60-ти роденден, ќе биде достапна во продавницата на Л’Ателје Рено, на бр. 53, Авенија на Шанзелизе и ќе биде достапна за купување преку Интернет.
Renault ќе објави серија видеа во мај кои ги откриваат тајните на 4L преку неговите различни верзии. Исто така, тоа ќе биде можност да се соберат приказни за луѓе кои пораснале со моделот 4L, за колекционери, но и за сите оние кои ја напишале историјата на овој автомобил во Рено.
ЈУЛИ – Моделот 4L, вистинска легенда на филмските екрани, прославен со бројни улоги на големото платно, ќе го постави црвениот тепих на 74-то издание на Меѓународниот филмски фестивал во Кан.
Изложбата „4L – икона на поп-културата“ ќе ја започне својата летна приказна во Ателје Рено, на најубавата авенија во светот. Тоа ќе биде можност да се запознаете со новиот модел 4L, но и за многу други изненадувања.
СЕПТЕМВРИ – Услугата за споделување возила Zity ќе го поздрави моделот 4L на новиот состанок на електрично возило.
НОЕМВРИ – Комбе 4L кое одолеа на дожд и сонце крие уште едно изненадување за вас.
Автомобили
Toyota ја менува стратегијата: Зголемено производство во Кина до крајот на деценијата
Toyota, јапонскиот автомобилски гигант, планира значително да го зголеми своето производство во Кина, со цел да ги врати изгубените позиции на најголемиот светски пазар за автомобили. Според три извори, компанијата планира да произведува најмалку 2,5 милиони возила годишно до крајот на деценијата, со можност оваа бројка да достигне и три милиони возила.
Промена во стратегијата
Оваа амбициозна цел сигнализира значајна промена во стратегијата на Toyota, која во последниве години беше потисната од домашни играчи како BYD, што брзо го зазедоа кинескиот пазар и почнаа агресивно да се прошируваат на странските пазари.
Зголемено производство
Планираното зголемување на производството во Кина би претставувало раст од 63% во однос на рекордните 1,84 милиони возила произведени во 2022 година. Во 2023 година, Toyota произведе 1,75 милиони возила во Кина. Компанијата веќе ги информирала своите добавувачи за оваа цел, испраќајќи јасна порака дека планира да ги зајакне своите односи со азискиот гигант за да обезбеди континуирано снабдување.
Подготовка за локализирано производство
„Со оглед на интензивната конкуренција на кинескиот пазар, ние постојано разгледуваме различни иницијативи“, соопштија од Toyota, истакнувајќи дека имаат намера да произведуваат „се подобри и подобри автомобили“ за кинеските купувачи.
За да ја зголеми ефикасноста, Toyota сака да постигне поблиска соработка меѓу своите производствени и продажни одделенија во Кина. Компанијата ќе работи со кинеските партнери за да го оптимизира производството и да ги задоволи преференциите на локалните потрошувачи.
Фокус на електрични возила
Toyota, исто така, има намера да го пренесе развојот на технологијата за електрични автомобили на своите работници во Кина. Според двајца извори, оваа стратегија ќе им овозможи на компанијата да ги искористи локалните знаења и искуства, што е од клучно значење за подобро разбирање на преференциите на кинеските потрошувачи.
Оваа нова стратегија на Toyota би можела да и помогне на компанијата да се врати во трката на кинескиот пазар, кој станува сè поконкурентен и доминиран од домашните производители на електрични возила.
Извор: The Wall Street Journal
Автомобили
Audi и новите трендови: Зошто повеќе нема забавни автомобили?
Audi не планира да враќа спортски автомобили како TT и R8, кои веќе се минато за брендот. Наместо тоа, фокусот е на профитабилните SUV модели, бидејќи пазарните трендови покажуваат дека теренците продолжуваат да доминираат. Ако ја посетите германската веб-страница на Audi, ќе најдете 12 различни SUV модели, од компактниот Q2 до луксузниот Q8, во бензински, дизел, хибридни и електрични верзии. Но, вистинските спортски автомобили се исчезнати од понудата.
Зошто Audi се откажува од спортските автомобили?
Падот на продажбата на спортски автомобили и порастот на популарноста на теренците се главните причини зошто Audi не планира да лансира нови спортски модели. Според Питер Страдвијк, продукт менаџер на Audi Australia, компанијата ги следи глобалните трендови и ја прилагодува својата понуда според побарувачката.
„Теренците продолжуваат да растат во последните години и тоа е насоката во која се движиме,“ вели Страдвијк. Некои модели, како дериватите Sportback на одредени SUV модели, имаат одредени спортски карактеристики, но тоа не е исто како да имате TT или R8.
Промени во моделите: Крај за купе и кабриолет варијантите
Новата генерација на A5, која е наследник на моделот A4, нема да има купе верзија со две врати. Тоа значи дека Audi веќе не нуди ниту купе ниту кабриолет, по затворањето на производството на A3 Cabriolet пред неколку години. Во меѓувреме, Audi планира да ја претстави следната генерација на Q5 Sportback на крајот на овој месец, кој ќе биде поскап и помалку практичен дериват на Q5.
SUV моделите на тест
Не сите SUV модели на Audi ќе опстанат. Компактниот Q2 се повлекува од пазарот по само една генерација. Компанијата планира да ја продаде својата фабрика во Брисел и да го прекине производството на Q8 E-Tron поради слабата продажба.
Во меѓувреме, Audi се здружи со кинеската компанија SAIC за лансирање на нов бренд во Кина, со три електрични модели кои ќе бидат достапни од 2025 година. Логиката налага дека барем еден од овие модели ќе биде SUV, иако првиот концепт изгледа како голем караван.
Економската ситуација го диктира правецот
Според Џеф Манеринг, директор на Audi Australia, компанијата е претпазлива во вложувањата во нови проекти поради економските предизвици во 2024 година. Тековните конфликти на Блискиот Исток и Украина дополнително влијаат на бизнисот. Audi моментално бележи пад на продажбата од 10,9% до септември, што го отежнува инвестирањето во спортски автомобили од мала серија.
Мерките за штедење кои ги спроведува Volkswagen Group — матичната компанија на Audi — значат дека спортските автомобили нема да бидат приоритет. Audi сега се фокусира на модели кои носат поголем профит, што значи дека иднината на брендот ќе биде исполнета со SUV и електрични возила.
Извор: Carsales
Автомобили
Возачите на Volvo EV почнуваат да ги користат суперполначите на Tesla
Возачите на електричните возила на Volvo наскоро ќе можат да ги користат Tesla Superchargers на повеќе од 17.800 станици низ САД и Канада. Ова значително ќе го олесни наоѓањето станици за полнење, иако Volvo веќе нуди пристап до десетици илјади брзи полначи.
Полнење преку апликацијата Volvo Cars и Google Maps
Почнувајќи од 18 ноември, сопствениците на Volvo EV ќе можат да ги лоцираат и користат Tesla Superchargers преку апликацијата Volvo Cars или вградената Google Maps. Полнењето и плаќањето ќе бидат овозможени директно преку апликацијата, што ќе обезбеди дополнителна погодност за корисниците.
Потребен е адаптер NACS
Сепак, постои мал предизвик за сопствениците на постарите модели на Volvo EV. За да се користат Tesla Superchargers и другите полначи според North American Charging Standard (NACS), ќе биде потребен адаптер. Овој адаптер чини 230 долари и ќе може да се нарача од овластените дилери на Volvo. Испораките започнуваат на 18 ноември, но адаптерите за моделот EX30 ќе бидат достапни подоцна.
Бесплатен адаптер за новите модели
Volvo планира да го вклучува адаптерот како стандардна опрема при купување на новите модели како што се EX90 водечки SUV, EX40 и EC40, почнувајќи од верзиите кои ќе излезат во 2025 година.
Поддршка за Tesla Supercharger и NACS
Volvo објави во јуни 2023 година дека ќе ги поддржи Tesla Supercharger и NACS, што го прави еден од многуте производители кои се залагаат за унифициран стандард за полнење на електрични возила во Северна Америка.
Ова е значаен чекор кон поедноставување на инфраструктурата за полнење и подобрување на искуството на сопствениците на електрични возила.
Извор: Engadget
-
Кичево1 ден
(ВИДЕО) Ново име на музичката сцена, кичевчанецот Христијан Трајаноски ја преработи „Само за тебе“ од доајенот на македонската народна песна Круме Спасовски
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за петок (15 ноември)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (14 ноември)
-
Временска прогноза1 ден
Започнаа врнежи од дожд, на повисоките места истото ќе премине во снег, ова се денешните детали
-
Спорт1 ден
Младата репрезентација на Македонија до 18 години на тренинг камп во Кичево, каде ќе одиграат и контролен меч против тимот на Арсими
-
Временска прогноза8 часа
Викенд временска прогноза, ќе имаме и сонце но ќе биде ладно
-
Македонија4 часа
СВР Охрид денес реализираше превентивна кампања за безбедно патување во зима
-
Магазин7 часа
Google Maps брише сè: Имате уште малку време, еве како да ги зачувате вашите податоци