Автомобили
(ГАЛЕРИЈА) Новиот „Nissan Qashqai“ официјално презентиран пред јавноста, први фотографии и информации..
Новиот Qashqai е првиот модел на европскиот пазар што ја користи платформата CMF-C на Алијансата, која ги комбинира најсовремената автомобилска структура и технолошката архитектура. Основно во инженерскиот концепт беше одржувањето на идеалните пропорции на кои сегашниот Qashqai им го должи својот успех. Имено, тие овозможуваат лесно движење по градските патишта и паркирање, а истовремено нудат и одличен внатрешен простор.
Кога станува збор за конструкцијата, голото тело е направено од уште полесен материјал, а напредните техники за втиснување и заварување имаат зголемена јачина и намалена тежина на возилото. За прв пат, Qashqai е опремен со задна врата изработена од композитен материјал што ја намалува тежината за 2,6 кг.
Употребата на челик со ултра висока јачина (UHSS) ја зголеми структурната трајност на новиот Qashqai за 50%. Материјалот UHSS е вграден во одделни делови од телото за да се постигне максимална цврстина на истегнување во случај на судир, без значително зголемување на тежината. Обично, материјалите со поголема цврстина на истегнување создаваат проблеми при заварување и составување делови од телото. Сепак, делови од голата каросерија на Qashqaiai се собрани за да се зголеми цврстината на местата каде што A-, B- и C-столбовите се спојуваат со покривот и подната плоча. Предните и задните врати, предните браници и хаубата сега се изработени од алуминиум што ја намалува тежината на каросеријата за 21 кг во споредба со претходниот модел.
Основната конструкција и ‘рбетот’ на возилото, платформата CMF-C, е униформа за да се подобри распределбата на силата во случај на удар. Благодарение на тоа, структурата на новиот модел поефикасно ќе ја апсорбира енергијата во зоните на трошка, што ќе го намали пренесувањето на силата до патниците во случај на несреќа.
Со напредни техники на производство, вкупната тежина на голото тело е полесна за 60 кг, додека вкочанетоста е зголемена за 41% во споредба со моделот во заминување. Ова обезбедува мазност, удобност и одзивност карактеристични за моделите од повисока класа, исклучителна заштита во случај на несреќа како и поголема ефикасност на автомобилот.
Новиот Qashqai продолжува да обезбедува задоволство во возењето. Тој го оправдува угледот на неговите претходници со удобно и непречено возење, како и со забавни карактеристики на возење по патиштата со ликвидација.
Отпорноста на торзија на новата платформа CMF-C е преземена од возила од повисок сегмент. Благодарение на тоа, суспензијата останува во стабилна позиција и лесно реагира на упатствата на воланот за да се чувствувате побезбедни на терените што бараат многу.
Платформата CMF-C му овозможи на новиот Qashqai да го инсталира Macpherson напред и назад. Кашаќи со погон на две тркала и 19-инчни тркала е опремен со торзиона задна оска. Верзиите со 20-инчни тркала и погон на сите четири тркала ќе бидат опремени со напредна повеќенасочна задна суспензија.
Торзионата оска обезбедува подобрена апсорпција на удари и го намалува бучавата од тркалање, овозможувајќи тивко возење на сите терени. Својата маневрирање Qashqai ја должи пред се на вертикалното распоредување на пружините и амортизерите. Ова овозможува оптимално работење на пружините и амортизерите за да се зголеми нивната ефикасност и стабилност во случај на удар или премин преку нерамномерност на патот и да се ублажи отскокнувањето и да се направи возењето помирно и поудобно. Покрај тоа, се менува врвната стабилност на возилото при промена на насоката на движење.
Напредната задна суспензија со повеќе врски обезбедува најдобар сооднос на удобност и динамика во својата класа. Сега е прикачен на подрамката со лежишта кои го намалуваат бучавата од тркалање и преносот на вибрациите до внатрешноста на возилото.
Подобрен е и серво управувачот, така што сега нуди подобра реакција, подобро чувство на воланот околу централната позиција и намалено триење.
Дејвид Мос, виш потпретседател за истражување и развој, Африка, Блиски исток, Индија, Европа и Океанија (АМИЕО): „Нашиот тим инженери ги спореди карактеристиките на компактните возила од сегментот Ц со конкурентските модели и спроведе илјадници километри пат и тестирање на објектот. тестирање низ цела Европа за производство на возило чиишто возни карактеристики и ракување го ставаат задоволството при возење.
Во прилог галерија од екстра новото возило кое никого нема да остави рамнодушен:
[Best_Wordpress_Gallery id=”33″ gal_title=”Nissan_Qashqai”]
ФОТО: automagazin.rs
Автомобили
Ова се седумте финални автомобили кои се борат за „Автомобил на годината“
Списокот на седумте финалисти за изданието за 2025 година е штотуку објавен, а 60-те поротници од 23 европски земји мораа да ги изберат меѓу 42 модели оние за кои сметаат дека имаат најголема веројатност да ја добијат континенталната награда. Добитникот на наградата „Автомобил на годината“ ќе биде објавен на 10 јануари, за време на меѓународниот автомобилски саем во Брисел.
Во септември се одржа првиот голем тест на кандидатите на Tannistest во Данска, а сега, по затворањето на првото гласање, избраните седуммина беа (по азбучен ред) Alfa Romeo Junior, Citroën C3, Cupra Terramar, Dacia Duster, Hyundai Inster, Kia EV3 и Renault 5 / Alpine A290 (се смета за ист модел).
Поротниците отсега ќе имаат рок од 8 недели темелно да ги тестираат кандидатите и да фалсификуваат глас кој ќе им овозможи да ги изберат најдобрите во Европа. Конечно, сите седум модели на автомобили ќе се соберат на заеднички тест во постројката за тестирање Метет во Белгија до последното гласање за титулата Автомобил на годината за 2025 година.
За конечниот избор, секое жири може да подели 25 поени, нудејќи максимум 10 поени на автомобил и обврзано да гласа најмалку пет возила од седумте финалисти со победнички модел.
Минатогодишната континентална круна му припадна на Renault Scenic, кој победи во последното гласање пред шест други конкуренти – BMW Серија 5, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot 3008, Toyota C-HR и Volvo EX30.
Најгласен е Renault со 329 поени, победувајќи го BMW Серија 5 со 308 поени, а по него е Peugeot 3008 со 197 поени. Четвртото место му припадна на Kia EV9 (190 поени), петто за Volvo EX30 (168 поени), шесто за BYD Seal (131 поени) и седмо за Toyota C-HR со 127 поени.
Седумте финалисти за Автомобил на годината 2025:
- Alfa Romeo Junior
- Citroen C3/e-C3
- Cupra Terramar
- Dacia Duster
- Hyundai Inster
- Kia EV3
- Renault 5 /Alpine A290
Извор: caroftheyear.org
Автомобили
Toyota ја менува стратегијата: Зголемено производство во Кина до крајот на деценијата
Toyota, јапонскиот автомобилски гигант, планира значително да го зголеми своето производство во Кина, со цел да ги врати изгубените позиции на најголемиот светски пазар за автомобили. Според три извори, компанијата планира да произведува најмалку 2,5 милиони возила годишно до крајот на деценијата, со можност оваа бројка да достигне и три милиони возила.
Промена во стратегијата
Оваа амбициозна цел сигнализира значајна промена во стратегијата на Toyota, која во последниве години беше потисната од домашни играчи како BYD, што брзо го зазедоа кинескиот пазар и почнаа агресивно да се прошируваат на странските пазари.
Зголемено производство
Планираното зголемување на производството во Кина би претставувало раст од 63% во однос на рекордните 1,84 милиони возила произведени во 2022 година. Во 2023 година, Toyota произведе 1,75 милиони возила во Кина. Компанијата веќе ги информирала своите добавувачи за оваа цел, испраќајќи јасна порака дека планира да ги зајакне своите односи со азискиот гигант за да обезбеди континуирано снабдување.
Подготовка за локализирано производство
„Со оглед на интензивната конкуренција на кинескиот пазар, ние постојано разгледуваме различни иницијативи“, соопштија од Toyota, истакнувајќи дека имаат намера да произведуваат „се подобри и подобри автомобили“ за кинеските купувачи.
За да ја зголеми ефикасноста, Toyota сака да постигне поблиска соработка меѓу своите производствени и продажни одделенија во Кина. Компанијата ќе работи со кинеските партнери за да го оптимизира производството и да ги задоволи преференциите на локалните потрошувачи.
Фокус на електрични возила
Toyota, исто така, има намера да го пренесе развојот на технологијата за електрични автомобили на своите работници во Кина. Според двајца извори, оваа стратегија ќе им овозможи на компанијата да ги искористи локалните знаења и искуства, што е од клучно значење за подобро разбирање на преференциите на кинеските потрошувачи.
Оваа нова стратегија на Toyota би можела да и помогне на компанијата да се врати во трката на кинескиот пазар, кој станува сè поконкурентен и доминиран од домашните производители на електрични возила.
Извор: The Wall Street Journal
Автомобили
Audi и новите трендови: Зошто повеќе нема забавни автомобили?
Audi не планира да враќа спортски автомобили како TT и R8, кои веќе се минато за брендот. Наместо тоа, фокусот е на профитабилните SUV модели, бидејќи пазарните трендови покажуваат дека теренците продолжуваат да доминираат. Ако ја посетите германската веб-страница на Audi, ќе најдете 12 различни SUV модели, од компактниот Q2 до луксузниот Q8, во бензински, дизел, хибридни и електрични верзии. Но, вистинските спортски автомобили се исчезнати од понудата.
Зошто Audi се откажува од спортските автомобили?
Падот на продажбата на спортски автомобили и порастот на популарноста на теренците се главните причини зошто Audi не планира да лансира нови спортски модели. Според Питер Страдвијк, продукт менаџер на Audi Australia, компанијата ги следи глобалните трендови и ја прилагодува својата понуда според побарувачката.
„Теренците продолжуваат да растат во последните години и тоа е насоката во која се движиме,“ вели Страдвијк. Некои модели, како дериватите Sportback на одредени SUV модели, имаат одредени спортски карактеристики, но тоа не е исто како да имате TT или R8.
Промени во моделите: Крај за купе и кабриолет варијантите
Новата генерација на A5, која е наследник на моделот A4, нема да има купе верзија со две врати. Тоа значи дека Audi веќе не нуди ниту купе ниту кабриолет, по затворањето на производството на A3 Cabriolet пред неколку години. Во меѓувреме, Audi планира да ја претстави следната генерација на Q5 Sportback на крајот на овој месец, кој ќе биде поскап и помалку практичен дериват на Q5.
SUV моделите на тест
Не сите SUV модели на Audi ќе опстанат. Компактниот Q2 се повлекува од пазарот по само една генерација. Компанијата планира да ја продаде својата фабрика во Брисел и да го прекине производството на Q8 E-Tron поради слабата продажба.
Во меѓувреме, Audi се здружи со кинеската компанија SAIC за лансирање на нов бренд во Кина, со три електрични модели кои ќе бидат достапни од 2025 година. Логиката налага дека барем еден од овие модели ќе биде SUV, иако првиот концепт изгледа како голем караван.
Економската ситуација го диктира правецот
Според Џеф Манеринг, директор на Audi Australia, компанијата е претпазлива во вложувањата во нови проекти поради економските предизвици во 2024 година. Тековните конфликти на Блискиот Исток и Украина дополнително влијаат на бизнисот. Audi моментално бележи пад на продажбата од 10,9% до септември, што го отежнува инвестирањето во спортски автомобили од мала серија.
Мерките за штедење кои ги спроведува Volkswagen Group — матичната компанија на Audi — значат дека спортските автомобили нема да бидат приоритет. Audi сега се фокусира на модели кои носат поголем профит, што значи дека иднината на брендот ќе биде исполнета со SUV и електрични возила.
Извор: Carsales
-
Кичево2 дена
(ФОТО) На кичевско „Китино Кале“ наши сограѓанки од граѓанското здружение “Sunshine Kids” организираа културен настан „Мојот шарен град“
-
Спорт19 часа
(ФОТО) Во дерби мечот против „Еврогол“ од Прилеп, ФК Кичево денес оствари важна победа во одлично прикажана игра
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (17 ноември)
-
Хороскоп10 часа
Хороскоп за понеделник (18 ноември)
-
Временска прогноза16 часа
Суво и стабилно до вторник, од среда нов влажен воздушен бран кој ќе донесе повремени врнежи од дожд, додека на планините снег
-
Временска прогноза10 часа
Попоски доцна вечерва издаде уште едно метео предупредување за силен ветер, на планинските места тој ќе достигне брзина до 100 км/ч
-
Спорт13 часа
Сејдини поднесе оставка од претседател на ФФМ, УО закажа вонредно изборно собрание за 22-ри декември
-
Спорт16 часа
(ВИДЕО) Миовски донесе нова победа на Македонија, овој пат против Ф.Острови – нов рекорд на нашата селекција без примен гол