Автомобили
(ГАЛЕРИЈА) Новиот „Nissan Qashqai“ официјално презентиран пред јавноста, први фотографии и информации..

Новиот Qashqai е првиот модел на европскиот пазар што ја користи платформата CMF-C на Алијансата, која ги комбинира најсовремената автомобилска структура и технолошката архитектура. Основно во инженерскиот концепт беше одржувањето на идеалните пропорции на кои сегашниот Qashqai им го должи својот успех. Имено, тие овозможуваат лесно движење по градските патишта и паркирање, а истовремено нудат и одличен внатрешен простор.
Кога станува збор за конструкцијата, голото тело е направено од уште полесен материјал, а напредните техники за втиснување и заварување имаат зголемена јачина и намалена тежина на возилото. За прв пат, Qashqai е опремен со задна врата изработена од композитен материјал што ја намалува тежината за 2,6 кг.
Употребата на челик со ултра висока јачина (UHSS) ја зголеми структурната трајност на новиот Qashqai за 50%. Материјалот UHSS е вграден во одделни делови од телото за да се постигне максимална цврстина на истегнување во случај на судир, без значително зголемување на тежината. Обично, материјалите со поголема цврстина на истегнување создаваат проблеми при заварување и составување делови од телото. Сепак, делови од голата каросерија на Qashqaiai се собрани за да се зголеми цврстината на местата каде што A-, B- и C-столбовите се спојуваат со покривот и подната плоча. Предните и задните врати, предните браници и хаубата сега се изработени од алуминиум што ја намалува тежината на каросеријата за 21 кг во споредба со претходниот модел.
Основната конструкција и ‘рбетот’ на возилото, платформата CMF-C, е униформа за да се подобри распределбата на силата во случај на удар. Благодарение на тоа, структурата на новиот модел поефикасно ќе ја апсорбира енергијата во зоните на трошка, што ќе го намали пренесувањето на силата до патниците во случај на несреќа.
Со напредни техники на производство, вкупната тежина на голото тело е полесна за 60 кг, додека вкочанетоста е зголемена за 41% во споредба со моделот во заминување. Ова обезбедува мазност, удобност и одзивност карактеристични за моделите од повисока класа, исклучителна заштита во случај на несреќа како и поголема ефикасност на автомобилот.
Новиот Qashqai продолжува да обезбедува задоволство во возењето. Тој го оправдува угледот на неговите претходници со удобно и непречено возење, како и со забавни карактеристики на возење по патиштата со ликвидација.
Отпорноста на торзија на новата платформа CMF-C е преземена од возила од повисок сегмент. Благодарение на тоа, суспензијата останува во стабилна позиција и лесно реагира на упатствата на воланот за да се чувствувате побезбедни на терените што бараат многу.
Платформата CMF-C му овозможи на новиот Qashqai да го инсталира Macpherson напред и назад. Кашаќи со погон на две тркала и 19-инчни тркала е опремен со торзиона задна оска. Верзиите со 20-инчни тркала и погон на сите четири тркала ќе бидат опремени со напредна повеќенасочна задна суспензија.
Торзионата оска обезбедува подобрена апсорпција на удари и го намалува бучавата од тркалање, овозможувајќи тивко возење на сите терени. Својата маневрирање Qashqai ја должи пред се на вертикалното распоредување на пружините и амортизерите. Ова овозможува оптимално работење на пружините и амортизерите за да се зголеми нивната ефикасност и стабилност во случај на удар или премин преку нерамномерност на патот и да се ублажи отскокнувањето и да се направи возењето помирно и поудобно. Покрај тоа, се менува врвната стабилност на возилото при промена на насоката на движење.
Напредната задна суспензија со повеќе врски обезбедува најдобар сооднос на удобност и динамика во својата класа. Сега е прикачен на подрамката со лежишта кои го намалуваат бучавата од тркалање и преносот на вибрациите до внатрешноста на возилото.
Подобрен е и серво управувачот, така што сега нуди подобра реакција, подобро чувство на воланот околу централната позиција и намалено триење.
Дејвид Мос, виш потпретседател за истражување и развој, Африка, Блиски исток, Индија, Европа и Океанија (АМИЕО): „Нашиот тим инженери ги спореди карактеристиките на компактните возила од сегментот Ц со конкурентските модели и спроведе илјадници километри пат и тестирање на објектот. тестирање низ цела Европа за производство на возило чиишто возни карактеристики и ракување го ставаат задоволството при возење.
Во прилог галерија од екстра новото возило кое никого нема да остави рамнодушен:
[Best_Wordpress_Gallery id=”33″ gal_title=”Nissan_Qashqai”]
ФОТО: automagazin.rs
Автомобили
BMW претстави експериментален автомобил со “супермозок” ВИДЕО

BMW го претстави новиот експериментален електричен автомобил Vision Driving Experience, опремен со својот компјутер Heart of Joy. Овој автомобил не е наменет за производство, туку служи како тест платформа за нови технологии.
“Heart of Joy” – мозокот на идните модели
- Срцето на радоста (“Heart of Joy”) е клучниот систем за идните модели на Neue Klasse, кои ќе започнат да се произведуваат подоцна оваа година во фабриката во Дебрецен, Унгарија.
- Технологија на ново ниво: Heart of Joy ги комбинира контролата на возењето, сопирачките, регенерацијата, полнењето и управувањето во еден единствен систем, кој е 10 пати побрз од претходните независни контролни единици.
Подобрена прецизност и стабилност
- Побрзо и стабилно возење: Ова значи дека следната генерација на електричните модели на BMW ќе се движат попрецизно и постабилно во свиоците и ќе бараат помал придонес од возачот.
- Зголемена ефикасност: Напредната процесорска моќ овозможува поефикасно користење на енергијата, а BMW тврди дека напредниот регенеративен систем за сопирање ја подобрува ефикасноста за 25%.
Демонстрација на новата технологија
- Тестирање на вртежен момент: BMW тестира дали електрониката може да издржи колосалните 18.000 Nm вртежен момент.
- Боја на бандажите: Прототипот ја демонстрира работата на Heart of Joy користејќи боја на бандажите. Забрзувањето е прикажано во зелено, обновувањето на енергијата во сино, а сопирањето во портокалово.
Премиера на Саемот за автомобили во Шангај
- Светска премиера: BMW Vision Driving Experience ќе ја има својата официјална премиера на Саемот за автомобили во Шангај, кој ќе се одржи од 23 април до 2 мај.
Извор: B92
Автомобили
Dacia подготвува електричен автомобил поевтин од новото Twingo

Dacia, која веќе ја освежи својата понуда со моделот Spring, се подготвува да понуди нов електричен автомобил кој ќе биде уште попристапен. Овој автомобил, целосно електричен и дизајниран како градски, ќе има цена под 18.000 евра и се очекува да се појави на пазарот во средината на 2026 година.
Производство во Европа
- Разлика во производството: За разлика од актуелниот модел Spring, кој се произведува во Кина во соработка со Dongfeng Renault, новиот електричен автомобил ќе се произведува во Европа.
- Предности: Ова ќе помогне да се избегнат царините што Европската унија ги наметнува за увоз на кинески автомобили, што ќе ја зголеми конкурентноста на моделот.
Брз развој на моделот
- Рекорден развој: Лука де Мео, извршниот директор на Групацијата Renault, потврди дека развојот на новиот модел ќе трае само 16 месеци.
- Кинеска брзина на развој: “Се преселивме кон кинеската брзина на развој на автомобили”, изјави Де Мео, нагласувајќи дека соработката со кинеска консултантска компанија за истражување и развој помогнала во забрзување на процесот.
Намалување на трошоците
- Достапност на електрични возила: Dacia продолжува да се фокусира на намалување на трошоците за електричните возила, со што ќе го направи новиот модел уште поатрактивен за пошироката публика.
- Цена: Новиот модел ќе има почетна цена под 18.000 евра. За споредба, основната верзија на Dacia Spring во Германија чини 16.900 евра, додека конкурентниот модел, кинескиот Leapmotor T03, е производен во Европа од страна на Stellantis.
Очекувања од пазарот
- Конкуренција: Со оглед на построгите еколошки регулативи и зголемената побарувачка за достапни електрични возила, новиот модел на Dacia ќе биде сериозен конкурент на пазарот и ќе привлече голем број клиенти кои бараат економично и еколошко решение за градско возење.
Извор: Index
Автомобили
Овие половни автомобили значително поскапеа – дали возите еден од нив?

Пазарот за „young timers“ – автомобили стари помеѓу 15 и 25 години – бележи огромни промени во цените. Во некои случаи, за само една година, одредени модели ја удвоија, па дури и тројно зголемија својата вредност.
Според истражувањето на Classic Analytics, кое анализирало 3.500 понуди за 1.000 модели на автомобили, некои возила забележале вистински скок на цената.
Кои автомобили најмногу поскапеа?
Најголемото поскапување го има Renault Twingo (1992-1998) – од 1.200 евра во 2024 година, цената се искачи на 3.900 евра, што е зголемување од 225%.
Слично, VW Golf GTI кој лани чинел 6.200 евра, сега вреди 14.000 евра. А уште пореткиот модел Talbot Samba Rallye, кој чинел 6.800 евра, сега достигнува 18.000 евра.
Посебно се издвојуваат модели на Peugeot – како 306 Cabrio, S16 и 309 GTi 16V, кои станаа вистински колекционерски автомобили.
12 модели со најголем пораст на цената (јануари 2025 vs. јануари 2024):
- Renault Twingo (1992-1998) – +225%
- Peugeot 309 GTi 16V (1990-1993) – +188,9%
- Talbot Samba Rallye (1983-1986) – +164,7%
- Pontiac Firebird TransAm (1993-1998) – +154,5%
- Peugeot 306 2.0 16V S16 (1993-1996) – +151,5%
- Citroën CX 25 D Long Turbo 2 (1986-1989) – +145,9%
- Peugeot 306 2.0i Cabriolet (1994-1997) – +136,7%
- Lancia Ypsilon 1.1 (1995-2000) – +128,6%
- Talbot Sunbeam (1979-1981) – +127,8%
- VW Golf II GTI (1984-1987) – +125,8%
- Volvo 740DL (1982-1984) – +118,9
- Toyota MR2 Coupé T-Bar (1990-1994) – +113,3%
Зошто цените растат?
Главните фактори за ваквите поскапувања се:
✅ Сè поголем интерес за класични и ретки модели.
✅ Ограничена понуда на добро зачувани примероци.
✅ Зголемена побарувачка од колекционери и љубители на олдтајмери.
✅ Рестрикции за нови возила со мотори со внатрешно согорување, што ги прави постарите автомобили поатрактивни за љубителите на класиката.
Ако случајно поседувате некој од овие модели, можеби сега е вистинско време да размислите за негова продажба!
Извор: N1info
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (21 февруари)
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за сабота (22 февруари)
-
Култура2 дена
Три децении монашко служење и духовно татковство на Епископ Партениј, Игумен Бигорски
-
Македонија21 час
Кај Демир Капија – Смоквица до крај на месец мај ќе има измена на сообраќај, односно целосно затворање на „Тунел Т2“
-
Македонија4 часа
Во водите на охридско езеро минувачи забележале неексплодирана бомба
-
Магазин1 ден
Како да ја зачувате батеријата на телефонот: Четири клучни совети
-
Временска прогноза59 минути
Студот ќе попушти, ќе имаме магла и услови за слаби врнежи од дожд и од снег следната седмица!
-
Lifestyle1 ден
Храна која е ултра-обработена, но не е лоша за вашето здравје