Автомобили
(ГАЛЕРИЈА) Новиот „Nissan Qashqai“ официјално презентиран пред јавноста, први фотографии и информации..

Новиот Qashqai е првиот модел на европскиот пазар што ја користи платформата CMF-C на Алијансата, која ги комбинира најсовремената автомобилска структура и технолошката архитектура. Основно во инженерскиот концепт беше одржувањето на идеалните пропорции на кои сегашниот Qashqai им го должи својот успех. Имено, тие овозможуваат лесно движење по градските патишта и паркирање, а истовремено нудат и одличен внатрешен простор.
Кога станува збор за конструкцијата, голото тело е направено од уште полесен материјал, а напредните техники за втиснување и заварување имаат зголемена јачина и намалена тежина на возилото. За прв пат, Qashqai е опремен со задна врата изработена од композитен материјал што ја намалува тежината за 2,6 кг.
Употребата на челик со ултра висока јачина (UHSS) ја зголеми структурната трајност на новиот Qashqai за 50%. Материјалот UHSS е вграден во одделни делови од телото за да се постигне максимална цврстина на истегнување во случај на судир, без значително зголемување на тежината. Обично, материјалите со поголема цврстина на истегнување создаваат проблеми при заварување и составување делови од телото. Сепак, делови од голата каросерија на Qashqaiai се собрани за да се зголеми цврстината на местата каде што A-, B- и C-столбовите се спојуваат со покривот и подната плоча. Предните и задните врати, предните браници и хаубата сега се изработени од алуминиум што ја намалува тежината на каросеријата за 21 кг во споредба со претходниот модел.
Основната конструкција и ‘рбетот’ на возилото, платформата CMF-C, е униформа за да се подобри распределбата на силата во случај на удар. Благодарение на тоа, структурата на новиот модел поефикасно ќе ја апсорбира енергијата во зоните на трошка, што ќе го намали пренесувањето на силата до патниците во случај на несреќа.
Со напредни техники на производство, вкупната тежина на голото тело е полесна за 60 кг, додека вкочанетоста е зголемена за 41% во споредба со моделот во заминување. Ова обезбедува мазност, удобност и одзивност карактеристични за моделите од повисока класа, исклучителна заштита во случај на несреќа како и поголема ефикасност на автомобилот.
Новиот Qashqai продолжува да обезбедува задоволство во возењето. Тој го оправдува угледот на неговите претходници со удобно и непречено возење, како и со забавни карактеристики на возење по патиштата со ликвидација.
Отпорноста на торзија на новата платформа CMF-C е преземена од возила од повисок сегмент. Благодарение на тоа, суспензијата останува во стабилна позиција и лесно реагира на упатствата на воланот за да се чувствувате побезбедни на терените што бараат многу.
Платформата CMF-C му овозможи на новиот Qashqai да го инсталира Macpherson напред и назад. Кашаќи со погон на две тркала и 19-инчни тркала е опремен со торзиона задна оска. Верзиите со 20-инчни тркала и погон на сите четири тркала ќе бидат опремени со напредна повеќенасочна задна суспензија.
Торзионата оска обезбедува подобрена апсорпција на удари и го намалува бучавата од тркалање, овозможувајќи тивко возење на сите терени. Својата маневрирање Qashqai ја должи пред се на вертикалното распоредување на пружините и амортизерите. Ова овозможува оптимално работење на пружините и амортизерите за да се зголеми нивната ефикасност и стабилност во случај на удар или премин преку нерамномерност на патот и да се ублажи отскокнувањето и да се направи возењето помирно и поудобно. Покрај тоа, се менува врвната стабилност на возилото при промена на насоката на движење.
Напредната задна суспензија со повеќе врски обезбедува најдобар сооднос на удобност и динамика во својата класа. Сега е прикачен на подрамката со лежишта кои го намалуваат бучавата од тркалање и преносот на вибрациите до внатрешноста на возилото.
Подобрен е и серво управувачот, така што сега нуди подобра реакција, подобро чувство на воланот околу централната позиција и намалено триење.
Дејвид Мос, виш потпретседател за истражување и развој, Африка, Блиски исток, Индија, Европа и Океанија (АМИЕО): „Нашиот тим инженери ги спореди карактеристиките на компактните возила од сегментот Ц со конкурентските модели и спроведе илјадници километри пат и тестирање на објектот. тестирање низ цела Европа за производство на возило чиишто возни карактеристики и ракување го ставаат задоволството при возење.
Во прилог галерија од екстра новото возило кое никого нема да остави рамнодушен:
[Best_Wordpress_Gallery id=”33″ gal_title=”Nissan_Qashqai”]
ФОТО: automagazin.rs
Автомобили
„Шкода“ го претстави својот освежен и подобрен модел на „Ениак“

Škoda претстави подобрени и освежени варијанти на моделот Škoda Enyaq. Според чешкиот производител, тоа е значително подобрување на постоечкиот модел, со помодерен дизајн и напредни технологии.
Овој SUV комбинира карактеристични карактеристики со подобрени аеродинамички решенија, што резултира со подобри перформанси и поефикасно возење. Моделот е базиран на модуларната MEB платформа на Volkswagen Group, која овозможува оптимална распределба на тежината и подобрени карактеристики на возење.
Подобрени перформанси и опсег Надградениот модел доаѓа со повеќе варијанти на батерии, при што најмоќната верзија обезбедува опсег до 500 километри со едно полнење.
Погонската група вклучува различни опции за електрични мотори, давајќи им на клиентите избор помеѓу стандарден и погон на сите тркала. Верзијата Enyaq iV 80 сега нуди 204 КС, додека спортската RS верзија достигнува дури 299 КС, што го прави најмоќниот модел во гамата. Подобрената аеродинамика дополнително ја намалува потрошувачката на енергија и ја зголемува ефикасноста на возењето.
Покрај стандардниот SUV модел, надградената серија го вклучува и Enyaq Coupe, кој се одликува со поелегантна силуета и оптимизирана каросерија. Купе варијантата нуди подолг опсег благодарение на подобрата аеродинамика, додека спортскиот RS модел носи поагресивен дизајн и подобрени перформанси. Со спуштен покрив и динамични линии, Coupe верзијата обезбедува поатрактивна алтернатива на класичниот модел Enyaq.
Напредна дигитализација и внатрешност Кабината на возилото е дополнително подобрена следејќи ги најновите трендови на дигитализација.
Големиот централен екран од 13 инчи овозможува интуитивна контрола на сите функции на возилото, додека таблата со инструменти и инфозабавниот систем сега се уште понапредни.
Внатрешноста користи еколошки материјали, вклучувајќи рециклирани ткаенини и одржливо обработена кожа, со можност за персонализација преку различни дизајнерски пакети.
Škoda Enyaq доаѓа со напредни безбедносни системи, вклучувајќи адаптивна контрола на патувањето, помош за задржување лента и автоматско итно сопирање.
Новите сензори и камери ја подобруваат безбедноста на сите учесници во сообраќајот. Има и напредни системи како автоматско паркирање, head-up дисплеј со зголемена реалност и систем за препознавање сообраќајни знаци.
Системот на батерии поддржува брзо полнење на брзи полначи, при што 80% капацитет може да се наполни за околу 30 минути. Регенеративното сопирање дополнително ја зголемува енергетската ефикасност, додека обновливата енергија се користи во производството на возила, намалувајќи го еколошкиот отпечаток.
Извор: b92.net
Автомобили
BYD ја надмина Tesla: Полнач што е четири пати побрз од Supercharger?

Новата технологија на кинескиот производител BYD овозможува електричните автомобили да добијат автономија од 400 километри за само пет минути полнење!
BYD vs. Tesla – кој има побрзо полнење?
Досега, брзото полнење најчесто се поврзуваше со Tesla и нејзината глобална мрежа на Superchargers, но сега BYD го надмина американскиот производител кога станува збор за брзината на полнење.
Според анализата на Finbold, новата технологија на BYD испорачува четири пати повеќе енергија во минута во споредба со Supercharger-ите на Tesla.
BYD new 1000KW super charger – 5 min charging for 407KM. 🤯
NIO has battery exchange stations all over China which also takes about 5 min to replace w a fully charged battery. pic.twitter.com/VGk3IhqbrC
— Jen Zhu (@jenzhuscott) March 18, 2025
Колку брзо полни BYD?
Полначот „Megawatt Flash“ на BYD обезбедува 80 километри автономија по една минута полнење.
За споредба, Tesla Supercharger, дури и во оптимални услови, обезбедува само 18 километри автономија по минута, што значи дека BYD значително го надминува.
Оваа нова технологија може целосно да ја промени инфраструктурата за полнење на електричните возила, приближувајќи ја брзината на полнење до таа на конвенционалното точење гориво.
Извор: B92
Автомобили
Калифорнија има повеќе полначи за електрични возила отколку бензински пумпи, но брзото полнење останува предизвик

Калифорнија, како еден од најголемите пазари за електрични возила (ЕВ), има огромна побарувачка за инфраструктура за полнење. Според податоците на Комисијата за енергетика на Калифорнија, низ државата се инсталирани 178.549 јавни и заеднички приватни полначи, што е значителна бројка во споредба со околу 120.000 бензински пумпи. Ова значи дека бројот на полначи за електрични возила е за 48% поголем од бројот на бензински станици.
Голем број полначи, но мал процент овозможуваат брзо полнење
Иако вкупниот број на полначи е импресивен, најголемиот дел (162.178) се уреди од ниво 2, каде што полнењето може да трае со часови. Овие полначи се идеални за домашна употреба, а проценките се дека има над 700.000 приватни полначи од овој тип низ Калифорнија.
Од друга страна, само 16.971 полнач или 9,5% од вкупниот број се DC брзи полначи. Овие полначи можат да обезбедат повеќе од 100 милји опсег за околу 15 минути, што е значително побрзо од стандардните уреди.
Милијарди долари инвестиции во инфраструктурата
Развиената мрежа на полначи е резултат на значајни инвестиции за поддршка на чистата мобилност. Државата има вложено 1,4 милијарди долари во инфраструктура за полнење електрични возила и станици за водород. Дополнително, проект вреден 55 милиони долари е насочен кон инсталирање на брзи полначи на деловни и јавни локации.
„Искуството на возачите на електрични возила во Калифорнија секој ден се подобрува. Државата ќе продолжи да инвестира многу во инфраструктурата за електрични возила, со посебен фокус на тешко достапните области, правејќи ги електричните возила лесен избор за новите клиенти,“ изјави Дејвид Хочшилд, претседател на Комисијата за енергетика на Калифорнија.
Предизвици и иднина
Во Калифорнија, околу 25% од новите автомобили се возила со нула емисија. Сепак, идниот раст на продажбата на електрични возила може да биде загрозен доколку дојде до намалување на федералните субвенции.
Извор: B92
-
Хороскоп2 дена
Месечен Хороскоп (април)
-
Временска прогноза1 ден
Попоски: Влегуваме во период на температури во минус, студ и снег, невообичаено за месец април – ова се информациите
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за среда (2 април)
-
Македонија1 ден
МВР: Кривична пријава против 10 полициски службеници од Единицата за брзо распоредување за злоупотреба на службена положба и овластување
-
Македонија1 ден
Поскапуваат дизелот и бензинот, ова е новата цена од вечерва
-
Македонија1 ден
(ФОТО+ВИДЕО) Во Манастирот Рајчица одекна новиот „Благовесник“
-
Кичево2 часа
Во сабота на кичевското „Китино Кале“ ќе се одржи забавна и едукативна сликарска сесија за деца и тинејџери, кои ќе истражуваат како ноќното небо ја инспирира уметноста низ историјата
-
Хроника11 часа
ОВР Крива Паланка приведе три лица, се сомничат за убиство на 84 годишен старец, најден закопан во близина на живеалиште