Технологија
„Seagate“ откри комплетен план за производство на хард дискови од 50 и 100 терабајти
Откриен е комплетен план, еве што можете да очекувате во блиска и далечна иднина. Seagate планира да лансира хард диск од 50 терабајти (ТБ) (HDD) до 2026 година.
До 2030 година треба да излезе 100 TB HDD, додека хард дисковите со 120 и повеќе терабајти ќе бидат достапни во следната деценија.
За да го достигне капацитетот, Seagate мора да ја прилагоди новата технологија за магнетно снимање, а за да се обезбедат високи перформанси на овие дискови, компанијата планира да ја прошири достапноста на технологијата со повеќе активатори. Оваа технологија ги удвојува перформансите на хард дискот и може да стане стандардна и во другите производи на таа компанија.
Тие истакнуваат дека се на работ да направат хард диск од 50TB до 2026 година, а во моментов Seagate нуди 20TB HDD базиран на магнетно снимање со помош на топлина (HAMR). HAMR ќе и овозможи на таа компанија да ја зголеми површината на дискот за околу 20%, што доведува до тоа да има уште поголем капацитет.
Покрај зголемувањето на капацитетот на тврдиот диск, потребно е пропорционално да се зголемат неговите перформанси. Она што е важно е брзината на запишување / читање, како и перформансите на IOPS по терабајт (IOPS – операција на влез / излез во секунда) што се намалува со зголемувањето на капацитетот на HDD. Еден начин да се зголемат перформансите е HDD да користи повеќе активатори / актери (делот од машината што е одговорен за контролирање и стартување на механизмот или системот), што таа компанија има намера да го стори.
Засега компанијата користи технологија Mach.2, за која велат дека во моментов е во фаза на стагнација, пренесува Tom’s Hardware. Како и секоја понова технологија, HDD станува сè посложен, што доведува до зголемени трошоци за производство. Компанијата посочува дека HDD ќе биде поевтин во однос на SSD кога ќе се „измери“ по гигабајт.
Магазин
Qualcomm го предизвикува Intel: претстави нови Snapdragon чипови за пазарот на компјутери
Qualcomm ги промовира двата чипсети како врвни решенија за вештачка интелигенција, нагласувајќи дека тие ги имаат најбрзите NPU за лаптопи
Qualcomm ги интензивира своите активности на пазарот на персонални компјутери со амбиција да стане лидер во сегментот на компјутери со вештачка интелигенција. Со воведување на новиот Snapdragon X Plus чип за лаптопи со Windows, компанијата се соочува со гиганти како Intel и AMD. Во октомври веќе беше најавен помоќен Snapdragon X Elite чип, исто така наменет за лаптопи со Windows.
Чиповите, кои Qualcomm планира да ги направи достапни во средината на 2024 година, се дизајнирани да се натпреваруваат со најновата линија Core Ultra чипови на Intel, како и со чиповите M3 на Apple.
Snapdragon X Elite располага со 12-јадрена Oryon CPU, вградена Adreno GPU и Hexagon Neural Processing Unit (NPU) на Qualcomm. Snapdragon X Plus доаѓа со 10-јадрен процесор, интегриран графички процесор и ист хексагонален NPU како и X Elite. Двата чипови поддржуваат до 64 GB меморија.
Snapdragon is about to unveil a LOT, and I am HYPED!!!
The X Elite is to get some brothers and sisters, and Snapdragon might even display some of the first laptops to get the X Elite and it’s siblings!
Are you ready?! pic.twitter.com/NYSMMsvItv
— BenIt Bruhner Pro (@BennettBuhner) April 21, 2024
Qualcomm ги промовира двата чипсети како врвни решенија за вештачка интелигенција, нагласувајќи дека тие ги имаат најбрзите NPU за лаптопи, овозможувајќи извонредни перформанси кога локално се извршуваат генеративни апликации за вештачка интелигенција. Локалните апликации за вештачка интелигенција овозможуваат работа без интернет конекција, зачувувајќи ги податоците директно на уредот.
Досега немаше многу атрактивни локални апликации за вештачка интелигенција за да ги мотивираат потрошувачите да купуваат компјутери со вештачка интелигенција, но се очекува интересот да расте во текот на 2024 година. Компаниите како Intel, AMD и Nvidia веќе ги позиционираат своите модели на лаптоп од високата класа како компјутери со вештачка интелигенција.
Покрај способностите за вештачка интелигенција, Qualcomm тврди дека нивните чипови базирани на Arm, X Elite и X Plus, обезбедуваат подобри перформанси во однос на потрошувачката на енергија од чиповите Core Ultra 7 155H на Intel и AMD Ryzen 9 7940HS. X Elite и X Plus исто така трошат помалку енергија во споредба со конкурентните чипови од Intel и AMD, според тврдењата на Qualcomm.
Qualcomm ги позиционира X Elite и X Plus како директна конкуренција на чиповите M3 на Apple базирани на Arm, велејќи дека нивните процесори се 28% и 10% побрзи од уредите на производителот на iPhone.
/Telegraf
Магазин
Meta се затвора во Турција
Од 29 април Meta нема да биде достапна во Турција.
Meta планира „привремено“ да се затвори во Турција од 29 април како одговор на привремената забрана наметната минатиот месец од турската управа за конкуренција поради начинот на кој Meta ги споделува податоците меѓу Threads и Instagram.
Турското тело за заштита на конкуренцијата рече дека истрагата покажала дека Meta ја злоупотребува својата доминантна позиција на пазарот со комбинирање на податоците на корисниците кои создаваат профили на Threads со податоците на сметката на Instagram, без да им дава избор на корисниците.
Турција го казни Meta со 18,6 милиони долари во 2022 година за комбинирање на податоци од Facebook, Instagram и WhatsApp. Во јануари оваа година, регулаторното тело посочи дека ќе ја казни Meta со дополнителни 160.000 долари секој ден за непочитување на претходната наредба.
Meta лансираше Threads минатото лето како замена за Twitter. Оттогаш, оваа мрежа собра 130 милиони корисници. Meta повторно ја искористи оваа предност. Отпрвин, корисниците не можеа да ја избришат својата сметка на Threads освен ако не ја избришат и нивната сметка на Instagram. Иако се среди по неколку месеци.
Турското регулаторно тело јасно укажа на неправилностите во работата на Meta. Се очекува и судски процес. А одговорот на Meta во овој случај е повлекување како форма на закана, што досега добро помина во другите земји.
Извор: techcrunch.com
Магазин
Netflix налути многу корисници со еден потег, но се покажа како одлична одлука
Иако го одложија воведувањето на промени кои нема да им се допаднат на корисниците, сепак на крајот нивниот потег доведе до големо зголемување на бројот на претплатници.
Една од компаниите што профитираше за време на пандемијата беше Netflix. Луѓето беа принудени да ги поминуваат деновите во нивните четири ѕида, па многумина го поминаа тоа време со Netflix и други видео сервиси. Расте бројот на корисници, како и времето што корисниците го поминуваа гледајќи документарни филмови, серии и филмови.
Кога ситуацијата со пандемијата почна да се смирува, интересот за ТВ содржините падна, а со тоа и растот на бројот на претплатници на Netflix. Лидерите на компанијата мораа да изнајдат нови начини како да го поттикнат растот на бројот на претплатници, а со тоа и приходот, односно профитот. Како што често се случува, тие се одлучија за непопуларната опција, а тоа е – забраната за споделување лозинки, што налути многумина. Познато е дека оваа компанија со години замижува пред споделувањето лозинки и им овозможува на корисниците да ја споделат својата лозинка со пријателите и семејството и повеќе домаќинства да уживаат во Netflix за иста цена.
Покрај тоа, Netflix направи уште еден потег за да привлече повеќе претплатници, за што претходно не сакаа да одлучуваат. Станува збор за воведување на уште поевтин претплатен пакет, но во чии рамки ќе се прикажуваат реклами. Иако сите со години се навикнати да уживаат во Netflix без реклами, некои корисници на крајот се согласија на компромис, па гледаат реклами заедно со филмови и серии, но поради тоа плаќаат помала претплата.
Сите овие промени имаа ефект глобалниот број на претплатници да се зголеми за дури 9,33 милиони корисници во првиот квартал од оваа година. За тоа за каков голем пораст се работи најдобро говори податокот дека станува збор за двојно зголемување во однос на очекувањата на пазарните аналитичари за првите три месеци од годинава.
Ова е сигнал дека споделувањето лозинка е почеста отколку што се мислеше, и дека Netflix сега ги претвора таквите корисници кои споделуваа лозинки во претплатници, објасни аналитичарот на Emarketer Рос Бенес за Business Insider. Со оглед на тоа што се предвидуваше дека околу 100 милиони луѓе користеле туѓи лозинки, а бројот на нови корисници во фискалната 2023 година е зголемен за речиси 30 милиони, се уште има многу простор за раст на бројот на претплатници на оваа видео услуга.
/Zimo
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (25 април)
-
Кичево1 ден
Во сабота по повод празникот на „Лазаревото Воскресение“ (Лазарева Сабота) во Кичево ќе се одржи свечена поворка со традиционални каланди
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за петок (26 април)
-
Автомобили1 ден
Електрични возила и губење на вредноста
-
Магазин1 ден
Qualcomm го предизвикува Intel: претстави нови Snapdragon чипови за пазарот на компјутери
-
Автомобили1 ден
Кои автомобили се најевтини за одржување во САД?