Автомобили
„Cupra“ официјално прослави три години од својата прва презентација
Три години по презентацијата во Терамар, Cupra почнува да ја трансформира компанијата во насока на електрификација. Во комбинација со перформансите, покрај своите шест plug-in-хибридни варијанти, Cupra го лансираше и првиот 100% електричен модел, Cupra Born.
Како дел од прославата на третата годишнина на компанијата, Cupra ги претстави своите планови за иднината во виртуелна е-Гаража на настан на кој присуствуваа многу истакнати гости.
Претседателот на Купра, Вајн Грифитс, прв изјави: „Cupra ги изненади сите во овие три години, па дури и продолжи да расте за време на пандемијата. Овие одлични резултати нè прават оптимисти дека работиме уште понапорно во 2021 година; оваа година се обидуваме да ја удвоиме продажбата и очекуваме значително да ја надминеме првичната цел. „
Од своето основање во 2018 година, Купра ги надмина сите првични очекувања со продажба на 65.000 примероци и раст со двоцифрена стапка. Откако лансираше нов асортиман на производи и го претстави својот прв уникатно развиен модел Форментор, Cupra го забрза својот раст и во јануари 2021 година стана најбрзо растечката марка.
Електрификацијата ќе биде клучот за растот на Купра во 2021 година. Со сите шест хибридни варијанти на Cupra Leon и Cupra Formentor на пазарот, заедно со Cupra Atecom, брендот има за цел да го зајакне своето присуство во Европа. Целта на брендот е 50% од вкупната продажба на Форментор да биде plug-in хибридна верзија.
Лансирањето на моделот Cupra Born треба да биде поттик за трансформација на компанијата, според Вајн Грифитс: „Cupra Born ќе ја смени играта на пазарот со својот дизајн и перформанси. Верувам дека ова возило ќе ја подобри и профитабилноста на компанијата. Покрај тоа, Купра Борн ќе придонесе за намалување на емисиите на СО2 и исполнување на европските цели. Со овој автомобил имаме намера да придонесеме за електрификација на Шпанија и на светот и сакаме следната генерација да биде дел од оваа трансформација “.
Cupra планира да ја прошири својата глобална дистрибутивна мрежа до 800 продажни места ширум светот до крајот на 2022 година. Со оваа стратегија, Cupra Born ќе ги отвори вратите кон нови меѓународни пазари и ќе го зголеми присуството на брендот во светот. Со својот опсег од 500 километри и спортскиот дизајн, тој ќе ја комбинира најнапредната технологија со минимално влијание врз околината, бидејќи некои елементи на моделот ќе бидат изработени од рециклирани пластични материјали. Cupra ќе ја забрза електричната трансформација, а во втората половина на годината производството ќе започне во фабриката во Цвикау, Германија.
Автомобили
Lamborghini го одложи првиот електричен модел до 2029 година
Иако Lamborghini со ентузијазам го промовира својот хибриден суперспортски автомобил Revuelta, нивниот прв целосно електричен модел, Lanzador, нема да биде подготвен за производство пред 2029 година.
Причини за одложувањето
Се претпоставува дека падот на побарувачката за електрични автомобили е клучната причина за одложувањето. Lamborghini се приклучува на листата на компании кои решија да ги одложат своите електрични модели, поради нестабилноста на пазарот и долгорочните предизвици.
Изјава на извршниот директор
Првиот човек на компанијата, Стефан Винкелман, потврди дека концептот на електричниот GT четирисед Lanzador, претставен минатата година, нема да започне со сериско производство пред 2029 година, што е 12 месеци одложување според првичните планови.
Во изјавата, Винкелман додаде дека компанијата сè повеќе размислува за употреба на синтетички горива, бидејќи верува дека суперспортските автомобили на електричен погон немаат долг рок на одржливост.
Поглед кон иднината
Дополнителна јасност околу иднината на индустријата и стратегијата на Lamborghini се очекува по конечната одлука на Европската унија за забрана на производство и продажба на возила со мотори со внатрешно согорување (ICE).
Извор: Index
Автомобили
По нивното автомобилско стратешко партнерство, дали производителите на автомобили „Honda“ и „Nissan“ ќе се спојат?
Јапонските производители на автомобили „Нисан Мотор“ и „Хонда Мотор“ наводно планираат да започнат преговори за спојување за подобра конкуренција во глобалната автомобилска индустрија која брзо се менува, објави во вторникот весникот „Никеи“ преку нивниот медиум nikkei.com
„Honda“ и „Nissan“ размислуваат да работат под холдинг компанија и наскоро ќе потпишат меморандум за разбирање, се вели во извештајот. Тие, исто така, сакаат на крајот да го доведат Mitsubishi Motors, во кој Nissan е најголем акционер со 24% удел, под холдинг компанија.
Комбинираната компанија Nissan-Honda-Mitsubishi би значела повеќе од 8 милиони продажби на возила годишно, според Nikkei. Тоа ќе ја стави компанијата меѓу најголемите светски производители на автомобили, но сепак под колегата јапонски производител на автомобили Toyota Motor, со 11,2 милиони во 2023 година, како и германскиот производител на автомобили Volkswagen, кој објави продажба од 9,2 милиони возила минатата година.
Japanese automakers Nissan Motor and Honda Motor reportedly plan to enter into negotiations for a merger, the Nikkei newspaper reports. https://t.co/RW4oSgykrE
— NBC News (@NBCNews) December 17, 2024
Во слични изјави, Honda и Nissan ниту ја потврдија ниту ја демантираа пријавата: „Пријавената содржина не беше објавена од нашата компанија“, рече Хонда. „Како што беше најавено во март оваа година, Honda и Nissan истражуваат различни можности за идна соработка, искористувајќи ги меѓусебните силни страни. Ќе ги известиме нашите засегнати страни за какви било ажурирања во соодветно време“.
Извештајот за спојување следи откако двата јапонски производители на автомобили формираа стратешко партнерство на почетокот на оваа година за заеднички автомобилски компоненти и софтвер.
Таквото поврзување би било најголемото спојување на автомобилската индустрија откако Fiat Chrysler се здружи со француската PSA Groupe за да го формира Stellantis во јануари 2021 година.
Авто-консултантите и другите експерти неодамна повикаа на повеќе спојувања и превземања за да ги споделат трошоците и подобро да се натпреваруваат со брзорастечките кинески производители на автомобили, како и со американскиот лидер на целосно електрични возила Тесла.
Акциите на Honda со кои се тргува во САД пораснаа за околу 2% во пладневното тргување во вторникот. Акциите на Nissan скокнаа за повеќе од 11% на отворениот пазар.
Извор: nikkei.com
Автомобили
Електричните возила и plug-in хибридите покажуваат повеќе дефекти од бензинските автомобили
Новата студија на Consumer Reports, спроведена врз повеќе од 300.000 автомобили, открива дека електричните возила и plug-in хибридите имаат значително повеќе технички проблеми во споредба со традиционалните автомобили со мотори со внатрешно согорување.
- Електричните автомобили имаат во просек 42% повеќе дефекти.
- Plug-in хибридите забележуваат дури 70% повеќе проблеми во однос на бензинските возила.
Причини за дефектите
Главната причина за овие проблеми е тоа што технологијата на електричните возила е релативно нова. Аналитичарот Стивен Елек од Consumer Reports истакнува дека:
- Електричните автомобили имаат дефекти што варираат од мали, како што се шкрипење на сопирачките и дефекти на внатрешните компоненти, до посериозни проблеми со батериите, моторите и погонските системи.
- Plug-in хибридите се особено проблематични поради нивната комплексност, која произлегува од користењето на два различни погонски системи: електричен мотор и мотор со внатрешно согорување.
Од друга страна, традиционалните хибриди, кои со текот на времето беа значително подобрени, покажуваат доверливост слична на бензинските автомобили.
Ризици од пожар кај електричните возила
Студијата посочува и на потенцијалните опасности од пожари кај електричните автомобили, предизвикани од батериите што содржат литиум и други хемикалии.
- Овие батерии можат да испуштаат токсични гасови при согорување, што може да предизвика оштетување на респираторниот систем.
- Гаснењето на пожарите кај електричните возила бара специјализирана опрема, што ја комплицира ситуацијата.
Доверливост на автомобилските марки
Во поглед на доверливоста:
- Toyota се истакнува како најсигурен производител.
- Rivian, американски бренд за електрични возила, има најнизок рејтинг поради предизвиците со новите технологии.
Извор: B92
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (18 декември)
-
Кичево2 дена
Кичево се спрема за најубавите празнични денови од годината, плоштадот ќе биде украсен со најубавата „Витлеемската Пештера“ и огромна елка со многу подароци и лампиони
-
Хороскоп8 часа
Хороскоп за четврток (19 декември)
-
Кичево1 ден
Соопштение од кичевската црква Св.Петар и Павле по повод благословување и осветување на славските колачи за големиот ден Св.Николај Мирликијски
-
Кичево15 часа
Дедо Мраз пристигна во Кичево, на голема радост на најмилите
-
Временска прогноза2 дена
Еве какво време не очекува викендот пред нас
-
Автомобили1 ден
По нивното автомобилско стратешко партнерство, дали производителите на автомобили „Honda“ и „Nissan“ ќе се спојат?
-
Култура13 часа
Пред нас е големиот празник Св.Никола, светоцот заштитник на децата, сиромашните и работниците, за многу години најчестата слава во македонските домови!