Следете не

Автомобили

Се што треба да знаете за зимското возење на вашиот автомобил, совети и проверки на исправноста

Avatar

Објавено пред

на

Зимските временски услови бараат возачот да биде повнимателен зад воланот, возејќи со намалена брзина прилагодена на условите на патот, како и добра подготовка на возилото за зимски услови на возење. Лошата видливост, лизгавиот пат, забавениот сообраќај бараат мирен и рационален возач.

Од тоа што знаеме е дека треба да избегнувате возење ако сте уморни, непроспиени, под дејство на алкохол, под некоја терапија што може да влијае на намалената концентрација, да дејствувате како седатив итн.

Кога сме кај возилата, тие мора да се целосно технички исправни, а особено треба да се проверат сопирачките, стапицата, гумите, уредите за осветлување, батеријата, бришачите, температурата на замрзнување на течноста за ладење во системот за ладење на возилото – доколку е потребно, таа течност треба да се замени .

На ниски температури и во услови на намалена видливост, потребно е да се обезбеди соодветно перење на шофершајбната, па наместо вода, треба да истурите специјална течност за миење на шофершајбната што не замрзнува на ниски температури. Исто така, треба да се провери исправноста на бришачите, како и на грејачот на задното стакло. Особено е важно редовно да се проверува состојбата на гумите – во однос на длабочината на шарата, која мора да биде најмалку 4 mm, но и притисокот на гумата е важен и тој мора да ги исполнува барањата на техничката брошура на производителот на одредено возило.

Потсетуваме, зимската опрема се состои од зимски гуми на погонски тркала или сите четири радијални гуми со длабочина на шарите од најмалку 4 mm, како и ланци кои можат да се постават доколку е потребно. Не е лошо за условите за возење во зима да носат лопата, малку песок, стара церада, метла за чистење стакла, спреј за стакло против замрзнување, спреј за заклучување, кабли за стартување, стругалка за мраз.

Во услови на снег и мраз на патот, советуваме да се избегнуваат нагли промени во насоката на движење на возилото и ненадејно сопирање. Кога има снег и мраз на патот, најдобро е да се вози под низок гас и со пониска брзина. Најважно е да не се прават ненадејни движења со воланот или сопирачката, доколку е потребно да се намали брзината, треба да сопираш со моторот, односно да се префрлиш во пониска брзина, внимателно, за возилото да не добие понесени Во овие моменти, ножната сопирачка треба да се заборави, особено кога возилото има задна влеча.

Кога возите во длабок снег, воланот треба да се држи исправен така што предните и задните тркала имаат иста насока на движење. Ако автомобилот „меле“, треба да се обидете да се движите наназад, а ако тоа не функционира, тогаш под тркалата треба да ставите песок, гранчиња, партали итн.

Проверете ги овие работи пред да тргнувате:

* проверете ја техничката исправност на возилото
* проверете ги нивоата на сите течности
* проверете го квалитетот на антифризот
* користете специјална течност без замрзнување за миење на шофершајбната
* проверете ја состојбата на батеријата
* исчистете го возилото од снег пред да започнете
* проверете го притисокот во гумите, вклучително и резервното тркало
* ставете глицерин во сите брави на вратите и ставете глицерин на лепливите гуми на вратата
* додадете соодветен додаток на дизел горивото што ќе спречи замрзнување на дизел горивото
* понесете ја горенаведената зимска опрема и корисни ситници
* не користете алкохолни пијалоци дури и во „дозволени“ количини
* не забрзувајте или нагло сопирајте
* прилагодете го возењето на условите на патот
* одржувајте соодветно растојание

Автомобили

Ова е нов знак што ќе ги краси автомобилите на Peugeot

Avatar

Објавено пред

на

Peugeot е една од најстарите активни марки на автомобили, која од 1850 година е украсена со грб украсен со глава на лав. Сега францускиот бренд ја воведе единаесеттата еволуција на своето лого.

По целосното редизајн на своите возила во изминатите 10 години, Peugoet исто така го редизајнираше своето лого. Новиот помодерен и елегантен грб е создаден од Peugeot Design Lab, глобалното студио за дизајн на оваа марка.

На почетокот на 2021 година, со лансирањето на палетата што ќе го претстави новиот Peugoet 308 со нова веб-страница и воспоставувањето на групацијата Stellantis со Fiat-Chrysler, ѕвездите беа порамнети.

Со текот на годините, Peugoet ги доживеа сите револуции: индустриска, технолошка, политичка, социјална, дигитална и, сега, еколошка револуција – енергетската транзиција и мобилноста без јаглерод се во срцето на стратегијата на брендот за одржлива иднина.

Во последните 10 години, целиот асортиман претрпе пресврт. И ова е она што е постигнато: „Меѓународно комбе на годината“ со Peugeot e-Expert 2021 и Партнер 2019 и три „Автомобили на годината“ (Peugeot 308, избран во 2014 година, Peugeot 3008, избран во 2017 година и Peugeot 208, избрана 2020 година). И пред сè, електрифициран опсег и за патнички и за лесни комерцијални возила.

Новото лого претставува што значеше Peugeot вчера, што значи денес и што ќе значи утре.

Тоа е синоним за престиж, самодоверба, долговечност и лоза. Со него и својот нов визуелен идентитет, Peugeot се приклучува кон историјата и хипермодерноста. Со овој грб, брендот Peugeot се стреми да освои нови земји, да го забрза меѓународниот раст, да извезува француски стил и знаење, како и француска елеганција.

Прочитај повеќе...

Автомобили

Пад од 75% во продажната индустрија, каква е судбината на оваа марка на автомобили?

Avatar

Објавено пред

на

Минатата година беше многу тешка за автомобилската индустрија во Европа, но еден производител забележа драстично поголем пад од другите.

Автомобилската индустрија во Европа во 2020 година помина низ тежок период. Во годината што ја обележа пандемијата, некои производители поминаа подобро, други полошо.

Така, на пример, Порше забележа пад од само 7,6%, што може да се смета за успех, а многу брендови, како што се Тојота, Волво, Шкода, Хјундаи, Мерцедес, БМВ и Ауди, успеаја да го ограничат падот на помалку од 20 проценти

Од друга страна, имаме и брендови на автомобили кои се влошија во 2020 година на европскиот пазар. Меѓу нив се, на пример, Форд, Дачија, Хонда, Алфа Ромео, Опел, Мазда.

Сите овие производители се во „минус“ од над 30%.

Сепак, една марка се издвојува по своите послаби продажни резултати, што не може да се припише само на пандемијата, а тоа е Smart. Падот на продажбата на овој бренд во Европа во 2020 година изнесуваше дури 75,8%.

/b92

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Cupra“ официјално прослави три години од својата прва презентација

Avatar

Објавено пред

на

Три години по презентацијата во Терамар, Cupra почнува да ја трансформира компанијата во насока на електрификација. Во комбинација со перформансите, покрај своите шест plug-in-хибридни варијанти, Cupra го лансираше и првиот 100% електричен модел, Cupra Born.

Како дел од прославата на третата годишнина на компанијата, Cupra ги претстави своите планови за иднината во виртуелна е-Гаража на настан на кој присуствуваа многу истакнати гости.

Претседателот на Купра, Вајн Грифитс, прв изјави: „Cupra ги изненади сите во овие три години, па дури и продолжи да расте за време на пандемијата. Овие одлични резултати нè прават оптимисти дека работиме уште понапорно во 2021 година; оваа година се обидуваме да ја удвоиме продажбата и очекуваме значително да ја надминеме првичната цел. „

Од своето основање во 2018 година, Купра ги надмина сите првични очекувања со продажба на 65.000 примероци и раст со двоцифрена стапка. Откако лансираше нов асортиман на производи и го претстави својот прв уникатно развиен модел Форментор, Cupra го забрза својот раст и во јануари 2021 година стана најбрзо растечката марка.

Електрификацијата ќе биде клучот за растот на Купра во 2021 година. Со сите шест хибридни варијанти на Cupra Leon и Cupra Formentor на пазарот, заедно со Cupra Atecom, брендот има за цел да го зајакне своето присуство во Европа. Целта на брендот е 50% од вкупната продажба на Форментор да биде plug-in хибридна верзија.

Лансирањето на моделот Cupra Born треба да биде поттик за трансформација на компанијата, според Вајн Грифитс: „Cupra Born ќе ја смени играта на пазарот со својот дизајн и перформанси. Верувам дека ова возило ќе ја подобри и профитабилноста на компанијата. Покрај тоа, Купра Борн ќе придонесе за намалување на емисиите на СО2 и исполнување на европските цели. Со овој автомобил имаме намера да придонесеме за електрификација на Шпанија и на светот и сакаме следната генерација да биде дел од оваа трансформација “.

Cupra планира да ја прошири својата глобална дистрибутивна мрежа до 800 продажни места ширум светот до крајот на 2022 година. Со оваа стратегија, Cupra Born ќе ги отвори вратите кон нови меѓународни пазари и ќе го зголеми присуството на брендот во светот. Со својот опсег од 500 километри и спортскиот дизајн, тој ќе ја комбинира најнапредната технологија со минимално влијание врз околината, бидејќи некои елементи на моделот ќе бидат изработени од рециклирани пластични материјали. Cupra ќе ја забрза електричната трансформација, а во втората половина на годината производството ќе започне во фабриката во Цвикау, Германија.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

СветПред 4 часа

Научниците тврдат дека вакцината „Фајзер“ значително го намалува пренесувањето на Ковид-19

Само една доза вакцина „Фајзер“ го намалува бројот на асимптоматски случаи на инфекција со ковид 19, според новото истражување. Според...

На денешен денПред 4 часа

На денешен ден – 27 февруари

280 година – Роден е римскиот император Константин Први (Константин Велики), кој започна со христијанизација на Римската империја (според некои...

ХороскопПред 11 часа

Денешен Хороскоп (27 февруари) сабота

ОВЕН Погледот кон вашиот паричник може да му донесе мрачно расположение на Овенот. Имавте планина од сметки да платите, а...

МакедонијаПред 17 часа

Денеска 554 нови случаи на Ковид-19, починале 8 лица

Во последните 24 часа се направени 3.477 тестирања, а регистрирани се 554 нови случаи на ковид-19 во: -Скопје 258 -Кавадарци...

СпортПред 20 часа

(ФОТО) Новата трибина на фудбалскиот стадион во Охрид е во завршна фаза

Новата трибина од стадионот “Билјанини извори” во Охрид е во последната фаза од изградбата.

МагазинПред 22 часа

Sony подготвува нов PS5 VR headset

Sony конечно алудира на тоа како PlayStation VR ќе се развива за PS5. Производителот на конзолата ги откри првите детали...

МагазинПред 22 часа

Facebook развива алатки за борба против експлоатацијата на деца

Facebook објави дека тестира повеќе алатки за да и помогне на социјалната мрежа да спречи луѓето да споделуваат содржина што...

МагазинПред 22 часа

Twitter доби Super Follows и Communities функции

Twitter додаде две нови функции на својата платформа. Првата е Super Follows, и тоа е прва премиум функција на компанијата....

МагазинПред 22 часа

Android 12 носи иновации: Олеснува испраќање на СМС пораки

Google неодамна воведе нова верзија на оперативниот систем Android – Android 12. Една од интересните карактеристики се однесува на начинот...

АвтомобилиПред 23 часа

Ова е нов знак што ќе ги краси автомобилите на Peugeot

Peugeot е една од најстарите активни марки на автомобили, која од 1850 година е украсена со грб украсен со глава...

НАЈЧИТАНИ