Социјални мрежи
Еве колку луѓе „шпионира“ Фејсбук и колку чини „да се знае сè за еден корисник“

Огромната регулатива за заштита на податоци во Европската унија ќе стапи на сила на 25 мај и ќе ги претстави острите рестрикции кога се во прашање корисничките податоци и чувањето на лични податоци од луѓето на интернет.
Ова во голема мера ќе влијае на технолошките компании во ЕУ, бидејќи веќе нема да можат толку слободно и ефективно да ги користат личните податоци од нивните корисници.
А една од тие компании, секако, е и Фејсбук, која во целот ќе мора да го смени својот пристап кон личните податоци, барем кога станува збор за нивните европски корисници. До овој заклучок беше дојдено при истражувањето на Универзитетот Карлос III од Мадрид.
Резултатите од истражувањето покажаа дек Фејсбук ги бележи интересите на корисниците поврзани со чувствителни лични податоци во 73 насто од посетителите од ЕУ, што отприлика претставуваат 40 насто од целокупната популација на Европската унија.
Со други зборови, социјалната платформа ги чува личните податоци за околу 205 милиони Европјани, кои можат да бидат искористени од трета страна со цел да се утврди нивниот идентитет и на тој начин да ја загрозат нивната безбедност.
Кога на сила ќе стапат новите правила, Фејсбук ќе мора да бара согласност од секој негов корисник од ЕУ за да ги користи неговите лични податоци.
Притоа, истражувачите тврдат дека личните податоци од некое лице преку Фејсбук можат да се откријат и добијат со плаќање од трета страна и тоа чини само 0,015 евра по корисник.
Социјални мрежи
„Google“ најави дека ќе ги брише регистрираните корисници кои не биле најавени најмалку две години

Google најави дека ќе започне со бришење на неактивни сметки од декември оваа година. Компанијата тврди дека ова ќе помогне да се заштитат корисниците од безбедносни закани.
Компанијата соопшти дека почнувајќи од оваа година, ќе започне со бришење на сметките на Google кои не биле користени најмалку две години.
Ова ги вклучува сите содржини во Google Workspace (Gmail, Docs, Drive, Meet, Calendar), YouTube и Google Photos.
Новата политика стапува во сила веднаш, но нема веднаш да влијае на корисниците со неактивни сметки. Google вели дека ќе преземе фазен пристап, почнувајќи со сметки кои биле креирани, но никогаш повеќе не биле користени.
Социјални мрежи
WhatsApp најверојатно спрема новости околу анимирање на емоџи анимации

Новата функција наскоро би можела да се појави во бета верзиите на десктоп и мобилните апликации. Корисниците на WhatsApp наскоро би можеле да имаат пристап до функција која може да ги освежи и разубави групните разговори. Изгледа дека Мета развива анимирани емотикони за претстојната бета верзија на десктоп апликацијата WhatsApp.
GIF објавен од WABetaInfo покажува како изгледаат анимираните емотикони. Едно емоџи со славеничка труба и капа за забава е прикажано како скока и се врти. Потоа, кога ќе стане достапна анимирана верзија на одреден емотикон, WhatsApp ќе ја сподели наместо статична слика.
Сè уште не е познато дали ќе можете да ги исклучите анимираните емотикони ако и кога WhatsApp ќе ја претстави функцијата на пошироката јавност. Наводно, анимираните емотикони ќе се најдат прво во бета верзиите на мобилните апликации.
Се чини дека WhatsApp ја користи библиотеката Lottie за анимирани емотикони. Очигледно, овие емотикони имаат мали големини на датотеки и може да се намалат без губење на квалитетот на сликата.
Малку е веројатно дека функцијата за анимирани емотикони сама по себе ќе доведе до прилив на нови корисници. Сепак, може да го направи WhatsApp попријатен за користење.
Апликацијата Messages на Google и iMessage на Apple со години поддржуваат анимирани емотикони, така што WhatsApp практично го достигнува чекорот.
Извор: pcpress.rs
Социјални мрежи
Messenger конечно се враќа во Facebook апликацијата?

Messenger наскоро повторно ќе се обедини со апликацијата Facebook. Мета официјално објави дека спроведува тест за враќање на Месинџер во апликацијата Фејсбук. „Наскоро ќе видиме дека ќе го прошириме ова тестирање“, напиша извршниот директор на Фејсбук, Том Алисон во објавата.
Фејсбук и Месинџер првпат се разделија во 2014 година, а извршниот директор Марк Цукерберг тогаш изјави дека тоа што Месинџер е посебна апликација овозможува „подобро искуство“. Сега, Мета ја менува таа промена, и тоа не е толку големо изненадување. Минатиот јуни, „The Verge“ објави за плановите на Мета конечно да го врати Messenger на Facebook, додека консултантот за социјални медиуми Мат Навара исто така истакна дека Мета ја тестирал функцијата минатиот декември.
Facebook ја прави промената за подобра конкуренција со TikTok, кој има вградени опции за пораки од кои Facebook се ослободи пред речиси една деценија. Сепак, Мета не кажува колку луѓе ќе почнат да го гледаат вграденото сандаче.
Во своето соопштение, Фејсбук, исто така, повтори дека сега има повеќе корисници од кога било досега. „Спротивно на другите извештаи, Фејсбук не е мртов ниту умира, туку всушност е жив и напредува со 2 милијарди дневни активни корисници“, пишува Алисон. „Луѓето го користат Фејсбук за повеќе од поврзување со пријателите и семејството, но и за да откријат и да се вклучат во она што им е најважно.
Сепак, не е јасно колку од тие „дневни“ корисници на Фејсбук се оние кои ненамерно се навлечени на објавување на платформата. Извештајот на „Њујорк тајмс“ открива дека многу тинејџери и млади луѓе на Инстаграм не сфатиле дека го означиле полето што му дава дозвола на Инстаграм да ги сподели нивните објави на Фејсбук кога се регистрирале на платформата.
/The Verge
-
Временска прогноза2 дена
Што се случува со времето? После 10-ти јуни пад на температурите и северен ветер?!
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (4 јуни)
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за понеделник (5 јуни)
-
Временска прогноза23 часа
Временските непогоди силно вчера го зафатија регионот кај Прилеп и Кавадарци
-
Кичево4 часа
Во Кичево вчера санкционирани рекорден број на возачи кои возеле пребрзо
-
Здравје и убавина20 часа
Газирана вода и митовите за неа..
-
Гејминг7 часа
Take-Two ја најавува GTA VI за 2024 година
-
Магазин7 часа
Microsoft отстранува важна функција од Windows